در پیامی به رییس مجلس افغانستان مطرح شد؛

تاکید قالیباف بر همکاری کشورهای منطقه برای خشکاندن تروریسم

تاکید قالیباف بر همکاری کشورهای منطقه برای خشکاندن تروریسم
شنبه 17 آبان 1399 - 17:37

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به رییس مجلس جرگه جمهوری اسلامی افغانستان با محکوم کردن حمله تروریستی به دانشجویان دانشگاه کابل بر همکاری کشورهای منطقه برای خشکاندن تروریسم تأکید کرد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

محمد باقر قالیباف روز شنبه در پیامی به میر رحمان رحمانی رییس مجلس ولسی جرگه جمهوری اسلامی افغانستان حمله تروریستی به دانشجویان دانشگاه کابل را محکوم کرد و افزود: با کمال تاسف و تاثر از حمله تروریستی به دانشگاه کابل که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از دانشجویان و استادان این مرکز علمی و آموزشی شد، مطلع گردیدم.

رییس مجلس شورای اسلامی، مجاهدان عرصه علم، آموزش و فناوری در اراده ملت مقاوم افغانستان در مسیر امنیت، آبادانی و تقویت صلح و ثبات، خللی ایجاد نخواهد کرد.

قالیباف در این پیام با تاکید براینکه وحدت، همفکری و همکاری کشورهای منطقه می‌تواند ریشه افراطی‌گری و تروریسم را بخشکاند، یادآور شد: این همفکری و همکاری می‌تواند مانع تکرار چنین جنایت‌های که ناقض صلح و امنیت است، ‌ شود.

وی در این پیام خاطرنشان کرد: با اغتنام از فرصت؛ ضمن ابراز همدردی با جنابعالی، دولت، ملت و نمایندگان شریف پارلمان کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی افغانستان، از درگاه خداوند منان برای شهدا اجر جزیل، برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و بردباری مسالت می‌کنم.

دوشنبه گذشته سه مهاجم مسلح با ورود به دانشگاه کابل شماری از دانشجویان این دانشگاه را به خاک و خون کشیدند در این حادثه بیش از ۳۵ تن جان باخته و بیش از ۴۰ تن زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها