اوباما به بایدن و هریس تبریک گفت

اوباما به بایدن و هریس تبریک گفت
شنبه 17 آبان 1399 - 22:29

باراک اوباما رییس جمهوری اسبق آمریکا و هم‌حزبی جوبایدن، پیروزی وی در انتخابات ۲۰۲۰ ایالات متحده ریاست جمهوری آمریکا را به او و "کاملا هریس" معاون اش تبریک گفت.

العالم ـ آمریکا

باراک اوباما رییس جمهوری اسبق آمریکا در صفحه شخصی خود نوشت: بایدن به وظیفه خود در راستای منافع همه آمریکایی‌ها عمل خواهد کرد.

وی ادامه داد: من به کاملا هریس و پیروزی تاریخی و قاطع وی به عنوان معاون ریاست جمهوری آمریکا افتخار می‌کنم.

رییس کمیسیون اروپا نیز پیروزی بایدن و هریس را تبریک گفت و اعلام کرد که مشتاقانه منتظر همکاری با آنها است.

همچنین رییس پارلمان اروپا افزود: روابط اروپا و آمریکا باید از طریق سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) باید دوباره برای مقابله چالش‌های مشترک بی‌شمار از جمله ویروس کرونا بار دیگر آغاز شود.

«نیر برکات» عضو حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفته و اعلام کرد که تحت رهبری وی روابط مثبت میان دو دولت ادامه یابد.

بایدن رییس جمهوری منتخب آمریکا شنبه شب در اولین توئیت پس از اعلام پیروزی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نوشت: رئیس جمهوری تمام مردم آمریکا خواهم بود، چه آنهایی که به من رای دادند و چه آنهایی که به من رای ندادند.

اما ترامپ در واکنش به پیروزی بایدن گفته، بایدن بدون مدرک و به صورت تقلب در اعلام پیروزی در انتخابات عجله کرده است. ترامپ از پذیرش شکست خودداری کرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها