کشف جدید خلفانِ نابغه؛ همه قدرت های شرور آرزوی پیروزی بایدن را دارند

کشف جدید خلفانِ نابغه؛ همه قدرت های شرور آرزوی پیروزی بایدن را دارند
يکشنبه 18 آبان 1399 - 14:15

از همه کسانی که موضوع ضاحی خلفان معاون رئیس پلیس دبی برایشان اهمیت دارد، به ویژه فرزندان و برادران و خانواده و نزدیکانش می خواهیم وی را به نزدیکترین روانشناس نشان دهند زیرا وی بی نهایت پریشان گو و آشفته است و گویا این مورد  برایش خوشایند است بدون اینکه به اسم و رسم خود تعصب داشته باشد .

العالم كشكول

خلفان با هذیان های خود دیگران را تحریک می کند و گویی می گوید "به من ناسزا بگویید" و نمی دانیم چرا وی از توهین ها به وجد می آید آیا از نظر روحی ارضا می شود یا برای شهرت بیشتر است ، هر دو مورد به درمان روحی سریع نیاز دارد.

خلفان با این هذیان گویی هایش همانگونه که گفتیم در انتخابات امریکا که خبر اول دنیا بود و همه سیاستمداران، کارشناسان ، تحلیلگران و خبرنگاران آن را دنبال می کردند، فرصت گرانبهایی برای برانگیختن شمار زیادی از مردم بر ضدش یافته تا سیل ناسزاها را به سوی وی روانه کنند که عملا با توییت های وی عملی شد و شمار زیادی از کاربران به وی حمله کردند.

توییت خلفان که شمار زیادی را برانگیخت این بود " همه قدرت های شرارت آروزی پیروزی بایدن را دارند " چرا ؟ علیرغم اینکه ما در مقام دفاع از این نامزد امریکایی یا دیگری نیستیم زیرا فرقی بین این دو قائل نیستیم. زیرا سیاست امریکا مبتنی بر اصولی است که با تغییر ریاست جمهوری تغییری نمی کند. اصل اول منافع آمریکا مبتنی بر غارت ثروت مردم و اصل دوم نیز امنیت رژیم صهیونیستی است و سایرموارد نیز جزئیات و حاشیه است .

صرف نظر از ناسزاگویی هایی که به مذاق خلفان خوش آمده و با آن احساس نشاط و راحتی می کند. می گوییم کدام قدرتمندی آروزی پیروزی ترامپ دارد ؟ چگونه باید توصیفشان کنیم ؟ تصور می کنیم خلفان به خوبی نتانیاهو تروریست و کودک کش را بیشتر از ترامپ می شناسد و آرزوی پیروزی ترامپ را دارد؟ کما اینکه خلفان می داند کسانی که کودکان یمنی را از 6 سال پیش با بمباران ،محاصره ، گرسنگی و بیماری می کشند،آنها نیز آرزوی پیروزی کسی را دارند که نتانیاهو آروزی پیروزی ترامپ را دارد .

خلفان به خوبی می داند همه نظام های دیکتاتوری و نژادپرست دنیا ، آرزوی پیروزی ترامپ ر ا دارند .

ما معتقدیم خلفان به خوبی می داند گروههای راست گرای نژادپرست متنفر از مسلمانان و رنگین پوست ها فقط در آمریکا نیستند بلکه در غرب هم هستند ، آروزی پیروزی ترامپ را دارد؟ در نهایت خلفان می داند همه نظام ها یی که مخالفان خود را با اره ذبح می کنند و خزینه خود را برای امریکا باز می گذارد تا هرچه می خواهد غارت کند و سلاح های امریکایی که برای دفاع از یک قاره و نه جزائر پراکنده خلیج فارس کفایت می کند را می خرد و مساله مقدس فلسطین را با عادی سازی با رژیم صهیونیستی معاوضه می کند آرزوی پیروزی ترامپ را دارد .

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها