۴ نظامی آمریکا در سوریه کشته شدند

يکشنبه 18 آبان 1399
22:27
۴ نظامی آمریکا در سوریه کشته شدند
رسانه‌های سوریه از کشته شدن چهار نظامی آمریکا بر اثر انفجار بمب در استان دیرالزور سوریه خبر دادند.

العالم - ایران

رسانه‌های سوریه از کشته شدن چهار نظامی آمریکا بر اثر انفجار بمب کنار جاده‌ای در استان دیرالزور سوریه خبر دادند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) یکشنبه‌شب به نقل از خبرنگار خود گزارش داد خودروی این نظامیان حین عبور از ریف شهرک «مرکده» در جاده «الحسکه-دیرالزور» منفجر شده و هر چهار تن کشته شده‌اند.

وب‌سایت اخبار سوریا نیز نوشت که نظامیان آمریکایی در حال سرک کشیدن به پایگاه‌های غیرقانونی خود در «الشدادی» و میدان نفتی «العمر» بودند.

نظامیان آمریکایی که به صورت غیر قانونی در اراضی سوریه حضور دارند و اخیر پایگاه نظامی جدیدی در شرق این کشور ایجاد کرده‌اند، هر از گاهی اقدام به راه اندازی گشت‌های نظامی در مناطق تحت اشغال خود می‌کنند.

ائتلاف آمریکا هنوز به این خبر واکنش نشان نداده است و کسی یا گروهی نیز مسئولیت این انفجار را برعهده نگرفته است.

فارس

0% ...

آخرین اخبار

موج گرمای مرگبار اروپا؛ فرانسه از ثبت هزار مرگ خبر داد


شبی که سیاستمداران لبنانی خودزنی کردند و نتانیاهو جشن گرفت


موافقت کابینه رژیم صهیونیستی با به رسمیت شناختن «کشتار ارامنه»


مراسم عزاداری عاشورای حسینی(ع) در بوداپست برگزار شد


انتقاد واتیکان از استانداردهای دوگانه اتحادیه اروپا در قبال جنگ‌ها و تحریم‌ها


پزشکیان: برخی جریان‌ها در داخل و خارج به دنبال برهم زدن وحدت ملی و توافق‌های اخیر هستند


رئیس جمهور عراق بر حل‌وفصل اختلافات به روش‌های دیپلماتیک تاکید کرد


دیدار عراقچی با رئیس پارلمان عراق


ولایتی: حزب الله حافظ حقیقی استقلال لبنان است


قالیباف: با جدیت پیگیر خاتمه جنگ در لبنان هستیم/نبیه بری: تلاش دشمن اقدام علیه حاکمیت لبنان است