هشدار کاربران عراقی نسبت به توطئه صهیونیستی سعودی

هشدار کاربران عراقی نسبت به توطئه صهیونیستی سعودی
دوشنبه 19 آبان 1399 - 19:17

کاربران شبکه های اجتماعی عراق نسبت به توطئه رژیم صهیونیستی و آل سعود برای نفوذ در این کشور از طریق به اصطلاح سرمایه گذاری در بخش آب و کشاورزی استانهای غربی عراق هشدار دادند.  

العالم – عراق

کاربران شبکه های اجتماعی عراق به نقل از وزارت منابع آب عراق نوشتند که منابع آب زیرزمینی این کشور آنقدر نیست که باعث شود سرمایه گذاری گسترده در این بخش و همچنین بخش کشاورزی عراق صرفه اقتصادی داشته باشد.

کاربران با اشاره به سفر هیات اقتصادی سعودی به عراق نوشتند که عربستان سعودی قصد سرمایه گذاری در یک میلیون هکتار از اراضی عراق برای تبدیل آن به گاوداری، دامداری و مرغداری در استان های الانبار تا المثنی را دارد که در مرزهای شمال و شمال شرق عربستان سعودی واقع شده است.

آنان با هشدار نسبت به اینکه این سرمایه گذاری باعث تهدید امنیت و ثبات عراق خواهد شد از تمام دانشگاهیان، شیوخ عشایر، دانشجویان و نیروهای سیاسی، مخالفت با این توطئه خبیثانه را خواستار شدند.

علی عبدالصاحب الجبوری با انتشار هشتگ های #سعودی – مادر – تروریسم و #سرمایه گذاری – سعودی – تخریب، نوشت: سیاست های دولت الکاظمی باعث نابود شدن منابع عراق و فقیرتر شدن فقرای کشور خواهد شد.

حسان بکان نوشت: ما از هیات سعودی استقبال نمی کنیم و نباید حتی یک وجب از صحرای سماوه را برای سرمایه گذاری به آنان واگذار نمود، نسبت به این توطئه صهیونیستی سعودی هوشیار باشید.

یکی دیگر از کاربران نوشت: اقتصاد و اراضی عراق نباید تحت تصرف کشورهای متخاصمی باشد که هیچ احترامی برای مردم این کشور قائل نیستند.

راصد نوشت: چرا دولت الکاظمی با سرمایه گذاری کشوری مانند چین که آن همه تجربه و دانش فنی دارد مخالفت می کند و با کشورهایی قرارداد می بندد که هیچ تجربه ای ندارند و فقط صادر کننده تروریسم هستند.

وی افزود: ما با حضور هیات تروریسم سعودی در بغداد مخالفیم که 17 سال است فقط از آن کشور خودروهای بمب گذاری شده، انتحاری و فتاوای تکفیر دیده ایم.

علامات الظهور نوشت: #اقلیم – سنی – یعنی – تجزیه، توافق سعودی عراق برای سرمایه گذاری در استانهای الانبار، نجف، کربلا، المثنی و بصره، زمینه سازی برای ایجاد اقلیم سنی و تجزیه عراق است.

آیه نوشت: چرا به جای دیدار با کشورهای محترم، مهم و صنعتی، به طرف آل سعود رفته ایم، آیا وهابیت تکفیری سعودی می تواند برای ما پروژه اجرا کند و برایمان مایه خیر شود.

هیومن – 83 نوشت: سرمایه گذاری سعودی به معنای گسترش نفوذ سعودی تکفیری در استانهای جنوب عراق و تقدیم اراضی این استانها به آل سعود است، استانهایی که هزاران شهید و مجروح برای مقابله با وهابیت تکفیری سعودی تقدیم کرده اند.

شیماء نوشت: مخالفت با سرمایه گذاری سعودی در عراق، وظیفه هر انسان شرافتمند.

تقی الحسینی نوشت: این سرمایه گذاری نوعی توطئه جدید سعودی علیه عراق جهت ایجاد فتنه در کشور است.

عادل نوشت: سرمایه گذاری سعودی مانند اره ای است که چوب را می برد تا با آن دکوری زیبا بسازند.

ابومرتضی نوشت: سعودی، عامل ایجاد داعش بود آیا می توان خون شهدایی را فراموش کرد که در میادین نبرد علیه داعش وهابی بر زمین ریخته شده است.

پربیننده ترین خبرها