گروه های مقاومت فلسطین:

رژیم صهیونیستی مسئول پیامدهای شهادت «کمال ابو وعر» است

رژیم صهیونیستی مسئول پیامدهای شهادت «کمال ابو وعر» است
چهارشنبه 21 آبان 1399 - 08:04

گروه های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کردند که رژیم صهیونیستی مسئولیت پیامدهای شهادت یک اسیر فلسطینی بیمار در زندان این رژیم را برعهده دارد.

العالم - فلسطین اشغالی

به نقل از القدس، گروه های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه ای به شهادت کمال ابو وعر اسیر فلسطینی در بند زندان رژیم صهیونیستی واکنش نشان دادند.

در این بیانیه آمده است: شهادت این اسیر فلسطینی یک جنایت صهیونیستی آشکار به شمار می رود و رژیم صهیونیستی مسئولیت پیامدهای این جنایت را بر عهده خواهد داشت.

در ادامه این بیانیه نوشته شده است: بیماری اسرای فلسطینی و بی توجهی عمدی مسئولان زندان های رژیم صهیونیستی به معالجه پزشکی آنها در سایه گسترش ویروس کرونا باعث نخواهد شد اراده و مقاومت اسرای فلسطینی شکسته شود.

این گروه ها تاکید کردند که مسأله اسرای فلسطینی در رأس اولویت های مقاومت باقی خواهند ماند و تا زمان آزادی تمام این اسرا، به مقاومت خود ادامه خواهند داد.

سران رژیم صهیونیستی در دادگاه های بین المللی محاکمه شوند

«احمد المدلل» یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که خون شهید کمال ابو وعر و تمام اسرای فلسطینی که در زندان های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند هدر نخواهد رفت.

وی افزود: مقاومت قادر است که اسرای فلسطینی را آزاد کند و مسأله این اسرا، باید در در رأس اولویت های مقاومت فلسطین باقی بماند.

المدلل بیان کرد: دشمن صهیونیستی مسئولیت این جنایت را برعهده دارد و اگر اسرای فلسطینی دیگر را آزاد نکند، ممکن است این جنایت در زندان های رژیم صهیونیستی تکرار شود.

وی ادامه داد: مسأله اسرای فلسطینی به ویژه اسرای بیمار، همچنان مسأله مهم نزد گروه های مقاومت فلسطین باقی می ماند و ما در برابر جنایات رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی ساکت نخواهیم ماند.

المدلل گفت: سران رژیم صهیونیستی باید در دادگاه های بین المللی محاکمه شوند و نهادهای حقوق بشر نباید در برابر این جنایات ساکت بمانند.

روز گذشته، منابع فلسطینی از شهادت کمال ابووعر اسیر فلسطینی در بند صهیونیستها به علت بیماری کرونا خبر دادند و اعلام کردند که این زندانی در زندان جلبوع از بیماری سرطان هم رنج می بُرد.

مهر

پربیننده ترین خبرها