داستانی تخیلی درباره ترور نفر دوم القاعده در ایران توسط موساد!

داستانی تخیلی درباره ترور نفر دوم القاعده در ایران توسط موساد!
شنبه 24 آبان 1399 - 21:08

یک روزنامه آمریکایی داستانی تخیلی از موساد نقل کرد و رسانه های سعودی برای آن  تبلیغ کردند؛ داستان بدین مضمون است که موساد در 7 آگوست گذشته یکی از سران گروه تروریستی القاعده که در انفجار سفارت آمریکا در کنیا و تانزانیا در سال 1998 دست داشته، ترور کرده است.

العالم ـ کشکول

نکته قابل توجه آن است که روزنامه نیویورک تایمز آمریکا گفت که موساد دست به عملیات ترور به نفع آمریکا زده است. به نظر می رسد که آمریکا نتوانست به هدف مورد نظر برسد از این رو موساد را مامور انجام این عملیات کرده است. و موساد نیز به سادگی به هدف مورد نظر در ایران دست یافته است! به نظر می رسد که این روزنامه آمریکایی که به تریبونی برای موساد تبدیل شده است، از یاد برد که رژیم اشغالگر با تمام امکانات خود از پیدا کردن گلعاد شالیت نظامی خود در غزه عاجز ماند و بعد از 8 سال از مکان او بی اطلاع بود تا آنکه طی معامله تبادل اسیران فلسطینی او را بازپس گرداند.

حال سؤال اینجاست که سرکرده خطرناک القاعده در ایران چه می کرد؟ و چگونه ایران اجازه می دهد که سران این گروه تروریستی که ساخته و پرداخته دست امریکا و عربستان هستند، در کشورش حضور داشته باشند؟ مگر نه این است که تمام گروه های تکفیری در عراق و سوریه و لبنان و یمن و تمام منطقه مانند داعش و دیگر گروهها، زاده القاعده هستند؟ آیا هدف اول و اخر این گروه های تکفیری مگر ضربه زدن به محور مقاومت و تجزیه کشورهای مقاومت به نفع "اسراییل" نبوده است؟ پاسخ دادن به تمام این سوالات را به عهده خواننده و هوش و ذکاوتش می گذاریم.

تجربه ملت های منطقه درباره گروههای تروریستی از چندین دهه تاکنون و بویژه از سال 2011 تاکنون کافی است تا دروغین بودن این ادعاهای اسراییلی و رسانه های آن در امریکا و غرب ثابت گردد. این ملتها دروغین بودن ادعاهای گروه های تکفیری در دشمنی با امریکا و رژیم اشغالگر را نیز برملا کردند؛ پس از آنکه رژیم اشغالگر بیمارستان های خود را به روی مجروحان گروه های تروریستی در سوریه گشود و سلاح و تجهیزات در اختیار آنها گذاشت و هرزمان که ارتش سوریه و متحدانش، موفقیتی به ثمر می رساندند، رژیم صهیونیستی به نفع این تروریستها در سوریه مداخله نظامی می کرد

این مساله درباره گروه های تکفیری و در راس آنها داعش در عراق نیز صدق می کند، آمریکا تجهیزات لازم را به صورت هوایی برای آنها ارسال می کرد و مواضع حشد الشعبی را بمباران می کرد تا آنکه با ترور سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، رهبران پیروزی بر داعش، جنایتهای خود علیه حشدالشعبی و حمایتهایش از گروه های تکفیری در عراق را به اوج رساند.

کسی که جنگ علیه تروریسم در عراق و سوریه و یمن و تمام منطقه را دنبال می کند، فقط به این نتیجه دست خواهد یافت که گروه های تکفیری با صرف نظر از عناوین آنها ، فقط ابزاری کثیف در دست مثلث شوم آمریکا و رژیم اشغالگر و اعراب مرتجع و در راس آنها عربستان سعودی هستند. وتمام تبلیغات رسانه های این مثلت شوم نمی تواند باور ملتها دربرابر این واقعیت را تغییر دهد. داستان مضحکی که روزنامه امریکایی به نقل از موساد آورده و عربستان برای آن ترویج و تبلیغ کرده است، فقط بیانگر یاس و ناامیدی و فلاکت این مثلث شوم است و این ضرب المثل بر آن منطبق است: "به روباه گفتند شاهدت كيه؟ گفت:دمم!"

پربیننده ترین خبرها