تشکیلات خودگردان فلسطین هماهنگی‌ها با اشغالگران را ازسر می‌گیرد

سه شنبه 27 آبان 1399
21:12
تشکیلات خودگردان فلسطین هماهنگی‌ها با اشغالگران را ازسر می‌گیرد نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که رژیم صهیونیستی در پیامی از پایبندی خود به توافقنامه‌های میان طرفین خبر داد و ما ازسرگیری تماس‌ها با آن را اعلام کردیم.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، "محمد اشتیه" در ادامه گفت: "ما هماهنگی‌ها با اسرائیل را ازسر خواهیم گرفت."

بعد از طرح رژیم صهیونیستی برای الحاق بخش‌هایی از منطقه اشغالی کرانه باختری، رام‌الله هماهنگی‌ها را با تل‌آویو به حال تعلیق درآورده بود.

اشتیه افزود: "صلح با فلسطینیان همان چیزی است که اسرائیل را آسوده خواهد کرد."

نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین ابراز امیدواری کرد که دولت "جو بایدن" رئیس‌جمهور جدید آمریکا از راه‌حل دو دولت بر اساس اصل "زمین مقابل صلح" حمایت کند.

0% ...

آخرین اخبار

پزشکیان با رئیس‌جمهور پاکستان دیدار کرد


حماس: اسرائیل به‌دنبال تحمیل ساختار سیاسی جدید در غزه است


دیدار فرمانده ارتش پاکستان با پزشکیان


توافق ایران و عمان بر سر گفتگو از طریق کارگروه مشترک درباره مدیریت هرمز


استان تهران ۱۳ و ۱۴ تیر تعطیل شد


بیانیه حزب الله لبنان در خصوص حملات جدید رژیم صهیونیستی


پزشکیان وارد اسلام‌آباد شد


عراقچی وارد اسلام‌آباد شد


دلیل ترس رژیم صهیونیستی از ناوگان آزادی چیست؟


۵۴ هزار نفر از سفر حج بازماندند