سازش، خیانت است و سازشکار یورشگر است نه زائر!

سازش، خیانت است و سازشکار یورشگر است نه زائر!
سه شنبه 27 آبان 1399 - 23:17

بسیاری از کاربران عرب و فلسطین همچنان در محکومیت کشورهایی که به سازش با رژیم اشغالگر پرداختند، هشتگ هایی از قبیل "سازش خیانت است"، "سازشکار، یورشگر هستند نه زائر" و"عربها بر ضد عادی سازی" راه اندازی می کنند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

همزمان با تشدید حملات رژیم اشغالگر به مسجد الاقصی، شهروندان کشورهای عربی و فلسطینی ها مخالفت قاطع خود با عادی سازی اعلام کردند و به حملات اینترنتی خود علیه صیهونیستها ادامه دادند. آنها بار دیگر هشتگ هایی تحت نام "عادی سازی خیانت است" راه اندازی کردند و این علاوه بر هشتگ های جدید تحت نام "سازشکار یورشگر است نه زائر" و "عربها بر ضد عادی سازی" است.

موسسه های حمایت از مسجد الاقصی و مساله فلسطین، هشتگ جدید "سازشکار یورشگر است نه زائر" را راه اندازی کردند تا مخالفت خود را با سفر هیات های عربی به مسجد الاقصی تحت نام سازش را اعلام و آن را محکوم کنند.

فراخوان "عربها بر ضد سازش" تحت نظارت ائتلاف جهانی حمایت از قدس راه اندازی شد. این ائتلاف زیر هشتگ سابق، تاکید کرد که سازشکاران عرب از طریق اقامه نماز در مسجد الاقصی تحت حمایت پلیس صهیونیست، دست به تلاشهایی بیهوده ای برای ترمیم چهره زشت اشغالگران می زنند.

این ائتلاف در پیام خود بر اهمیت کار مشترک برای خیزش مردمی به منظور ایفای نقش خوددر حمایت از مساله قدس و فلسطین اشغالی تاکید کرد. همچنین اظهار داشت که سازشکاران با رژیم اشغالگر ائتلاف بستند و در بمباران غزه و محاصره آن شریک هستند و در پروژه هایی برای نقض آزادی فلسطینی ها، با صهیونیستها سرمایه گذاری کردند و اینک تحت حمایت پلیس "اسراییل" به مسجد الاقصی یورش بردند و می خواهند در آنجا نماز بخوانند. اما باید بدانند که سازشکار همانند یورشگر و اشغالگر است و سرنوشتشان یکی است

بیش از 80 موسسه و گروه و کمیته عربی و فلسطینی برای حمایت از مساله فلسطین در فراخوان "عربها علیه سازش" مشارکت کردند.

"اخبار العالم الاسلامی" در حساب رسمی خود نوشت: الشیخ محمد حسن الددو: محصولات زراعی رژیم اشغالگر در زمینی غصبی کاشته شده است. از این رو خرید این محصولات جائز نیست زیرا خاک آن غصبی است . خرید این محصولات خود نوعی مشارکت در سرقت اراضی فلسطینی است.

کاربری به نام "سعودی ها بر ضد سازش" نیز نوشت: یوسف العتیبه سفیر امارات در امریکا تصریح کرد که جوانان عرب دیگر به مساله فلسطین اهمیتی نمی نهند!! چگونه به خودش اجازه می دهد که به نیابت از ما سخن بگوید. آخر الزمان شده است که العتیبی نماینده ما باشد!

او همچنین فیلمی از زنان سودانی در حالی که پرچم رژیم اشغالگر را لگد می کنند، منتشر کرد.

کاربری به نام (AbdelNasser01) در واکنش به توییت فوق نوشت: این تفاوت میان ملت سودان با آنهایی است که تحت نام سازش دنباله رو حاکمان خود هستند. سودانی ها به گواه تمام مسلمانان، بر اخلاق متعالی و عزت و کرامت پرورش یافتند.

"الاممی" نیز توییت کرد: تمام قدس و فلسطین بر خائنان حرام است. غیرممکن است که قداست این مکان، زیارت این سازشکاران با تایید رژیم اشغالگر را بپذیرد. هر سازشکاری خائن است هرچند ادعای زیارت قدس کند و با او همانند یک یورشگر رفتار خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها