الجبیر مزدور صهیونیسم است؛ مانند آل سعود

الجبیر مزدور صهیونیسم است؛ مانند آل سعود
چهارشنبه 28 آبان 1399 - 18:33

آنچه انسان را از حیوان متمایز می کند، حیا است اما شخصی که حیا ندارد مانند حیوان هر کاری انجام می دهد.

العالم – کشکول

یکی از این حیوانهای انسان نما، عادل جبیر وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی است که دیگر حیایی برایش باقی نمانده و هر کاری انجام می دهد و هر سخنی می گوید.

از مهمترین دروغهایی که وی گفت می توان به مقوله "نظام اسد خواهد رفت" و "عربستان سعودی در صورتی که امکان جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی نباشد، از این سلاح برخوردار خواهد شد" اشاره نمود.

باید از این بی حیا پرسید، چرا از 200 کلاهک اتمی اسرائیل نمی ترسی اما از ایران که برجام را امضا کرده و برنامه هسته ای اش صلح آمیز بوده و تحت اشراف آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار دارد، می ترسی؟

چرا آل سعود با رژیم صهیونیستی همدست شده، یک تریلیون دلار به دیوانه ای مانند ترامپ داد تا از برجام خارج شود در حالیکه 15 گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی و حتی گزارشهای فرانسه، انگلستان و آلمان تاکید دارند که برنامه هسته ای ایران، صلح آمیز است، پس چطور مردم دروغهای جبیر و اربابش نتانیاهو درباره جنگی بودن برنامه هسته ای ایران را باور کنند؟

چرا جبیر از کشوری همسایه و مسلمان مانند ایران که هرگز تهدیدی برای سعودی و دیگران نبوده، می ترسد و با کمک آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه آن توطئه می کند، اما از اسرائیل نمی ترسد که اراضی عربی را غصب کرده، میلیونها فلسطینی را آواره نموده، مردم فلسطین را به قتل رسانده، حرمت مقدسات مسلمانان را نقض کرده و برای یهودی سازی قدس و انهدام مسجد الاقصی می کوشد؟.

چرا ارباب جبیر که همان بن سلمان است، با هر نوع آشتی با ایران که همواره پشتیبان آرمان فلسطین بوده و بهایی گزافی به خاطر آن پرداخته، مخالفت می کند اما از صهیونیسم کمک می خواهد که هدفش فقط خوارکردن و تضعیف اعراب است؟.

ای جبیر، تو از ایران نمی ترسی چون می دانی ایران اصلا تهدیدی برای مسلمانان و اعراب به ویژه همسایگانش نیست بلکه تو مزدور صهیونیسم جهانی هستی که هدفت اجرای توطئه های صهیونیسم علیه ملتهای عربی و اسلامی است اما بدان که ملتهای عربی و اسلامی روزی علیه مزدورانی مانند تو قیام خواهند کرد و در آینده ای نزدیک در زباله دان تاریخ خواهند انداخت.

پربیننده ترین خبرها