لیگ برتر فوتبال؛

پیروزی 2 بر 1 فولاد فولاد در برابر استقلال

پیروزی 2 بر 1 فولاد فولاد در برابر استقلال
جمعه 30 آبان 1399 - 19:07

تیم فوتبال فولاد خوزستان در بازی خانگی توانست با نتیجه 2 بر یک از سد استقلال تهران بگذرد.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران در حالی که نیمه نخست دیدار حساس خود را با تساوی بدون گل به پایان رسانده بودند، در نیمه دوم روند بازی تغییر کرد به طوری که ابتدا استقلال با ضربه وریا غفوری از نقطه پنالتی توانست به گل دست یابد اما در ادامه با فشارهای بازیکنان فولاد، این تیم توانست دو گل به ثمر برساند و با پیروزی 2 بر یک از زمین بازی با دست پر بیرون بیاید.

فولاد خوزستان گل اول خود را روی ارسال از نقطه پشت هیجده قدم و ضربه سر فرشاد احمدزاده به دست آورد و در دقایق پایانی نیز گل دوم این تیم از روی نقطه پنالتی و با ضربه موسی کولیبالی به ثمر رسید.

بازی دو تیم از ساعت ۱۶:۴۰ دقیقه امروز (جمعه) در دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در ورزشگاه خانگی فولاد در اهواز آغاز شد.

قضاوت بازی را «محمدحسین زاهدی‌فر» با کمک‌های «فرهاد مروجی» و «جلیل شعرانی» بر عهده‌ داشت.

تقابل اندیشه‌های «جواد نکونام» و «محمود فکری» سرمربیان تیم‌ها بر حساسیت‌های این دیدار افزوده بود.

ترکیب فولاد

محسن فروزان، عارف آغاسی، موسی کولیبالی، صابر حردانی، مهران درخشان‌مهر، محمد آبشک، محمدزبیر نیک‌نفس، آیاندا پاتوسی، فرشاد احمدزاده، محمد قاسمی‌نژاد و لوسیانو پریرا

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، وریا غفوری، هرویه میلیچ، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، فرشید باقری، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها