بولتون: ترامپ سرانجام مجبور به ترک کاخ سفید می‌شود

بولتون: ترامپ سرانجام مجبور به ترک کاخ سفید می‌شود
چهارشنبه 5 آذر 1399 - 11:39

مشاور امنیت ملی پیشین ترامپ در مصاحبه با یک نشریه آلمانی گفت: ترامپ با وجود مخالفت با نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری، سرانجام و ناگزیر کاخ سفید را ترک خواهد کرد.

العالم ـ آمریکا

جان بولتون مشاور امنیت ملی پیشین کاخ سفید بر لزوم واکنش مقامات حزب جمهوری خواه به رفتارهای خارج از عرف «دونالد ترامپ» پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکید کرد.
وی در گفت‌وگو با نشریه آلمانی هاندلزبلات، سکوت بسیاری از چهره های حزب جمهوری خواه درباره رفتار ترامپ را خطری بزرگ عنوان کرد. بر این اساس بولتون که سال ها نقش تعیین کننده ای در سیاست خارجی آمریکا داشت و به دلیل اختلافات شدید با ترامپ از تیم مشاوران او خارج شد، اکنون با رئیس سابق خود در حال تسویه حساب کردن است.

وی با اشاره به ادعای ترامپ در مورد دستکاری در انتخابات گفت: او کاخ سفید را ترک خواهد کرد ، اما همچنان ادعا خواهد داشت که نتیجه انتخابات به سرقت رفته است. بولتون همچنین از همقطارانش در حزب جمهوری خواه خواست تا از ترامپ فاصله بگیرند.

به گزارش ایرنا، مشاور امنیت ملی پیشین ترامپ اخیراً به اروپاییان توصیه کرده بود که در خصوص واکنش های انتخاباتی ترامپ کمی صبور باشند و روزهای آینده ترامپ را ببینند.

وی در مصاحبه با شبکه تحریریه آلمان خاطرنشان کرد: «اکنون هیچ کس نباید به دلیل مشکلات فعلی ما در واشنگتن ، ایمان خود به دموکراسی و حاکمیت قانون را از دست بدهد. مشکلات ما فقط به دلیل نقص در سیستم نیست، بلکه بخاطر حضور شخصی به نام دونالد ترامپ است.»

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها