واکنش دنیای فوتبال به درگذشت دیگو مارادونا

واکنش دنیای فوتبال به درگذشت دیگو مارادونا
چهارشنبه 5 آذر 1399 - 22:52

خبر شوکه کننده فوت دیه گو مارادونا واکشن چهره های مطرح داخلی و خارجی را به همراه داشت.

العالم - آمریکا

ساعتی قبل خبر شوکه کننده‌ای در فضای مجازی پخش شد که به فاصله چند دقیقه از سوی منابع رسمی مورد تایید قرار گرفت مبنی بر اینکه دیه گو آرماندو مارادونا، اسطوره آرژانتینی فوتبال دنیا و به عقیده خیلی از فوتبالی‌ها بهترین بازیکن تاریخ فوتبال به دلیل حمله قلبی در گذشت.

این خبر به سرعت در همه جای دنیا پخش شد و واکنش چهره‌های مطرح داخلی و خارجی را به همراه داشت که به چند نمونه از آنها اشاره می‌کنیم:

* پله، اسطوره فوتبال برزیل و رقیب دیرینه مارادونا:

امروز یکی از دوستانم را از دست دادم؛ مطمئنم روزی من و دیگو در جایی بالاتر از آسمان ها فوتبال بازی خواهیم کرد.

* پست علی کریمی، اسطوره فوتبال ایران در واکنش به درگذشت مارادونا:

* عمر مومنی، کارتونیست مشهور اردنی طرح قدیمی خودش از مارادونا را بازنشر کرد.

* حساب رسمی باشگاه ناپولی نوشت: همیشه در قلب ما جا داری

لیونل مسی در صفحه خود نوشت: یک روز بسیار ناراحت کننده برای همه آرژانتینی ها و فوتبال. او ما را ترک می کند، اما با ما خواهد بود، زیرا دیگو ابدی است. من تمام لحظات زیبایی را که کنار او زندگی کرده ام در خاطر خواهم داشت و از این فرصت استفاده کرده و به تمام خانواده و دوستان او تسلیت بگویم.

* پائولو مالدینی، مدافع افسانه ای میلان نیز نوشت: "خداحافظ دیگوی بزرگ، تو همیشه برای من یک قهرمان خواهی بود. در آرامش باشی دوست من"

باشگاه بارسلونا نیز اینگونه به فوت مارادونا واکنش نشان داده است. مارادونا مدتی در نوکمپ نیز بازی کرد.

نیمار فوق ستاره برزیلی پاری سن ژرمن این گونه و خبر درگذشت اسطوره فوتبال آرژانتین واکنش نشان داد: "روحش شاد ! افسانه فوتبال در آرامش باشید!"

واکنش کریستیانو رونالدو به درگذشت مارادونا: امروز من با یک دوست خداحافظی می کنم و دنیا با یک نبوغ ابدی خداحافظی می کند. یکی از بهترین ها. یک شعبده باز بی نظیر. او خیلی زود می رود، اما میراثی بدون محدودیت بر جای می گذارد که هرگز پر نخواهد شد، در آرامش باشی؛ تو هیچوقت فراموش نمیشوی

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها