ارتش رژیم صهیونیستی در مرز لبنان پشت پارچه پنهان می شود!

ارتش رژیم صهیونیستی در مرز لبنان پشت پارچه پنهان می شود!
جمعه 7 آذر 1399 - 10:29

کار ارتش رژیم صهیونیستی به جایی رسیده است که برای حفاظت از خود در مرز فلسطین و لبنان، به نصب پارچه متوسل شده اند

العالم - فلسطین اشغالی

. ساکنان شهرک صهیونیست نشین المطله تا به خود آمدند دیدند که نظامیان صهیونیستی، پارچه ای را با عکسی از زمین و آسمان روی دیوار مرزی کشیده اند.

کانال 12 رژیم صهیونیستی هدف از این کار عجیب را پوشاندن دیوار یا مخفی کردن اراضی فلسطین اشغالی ذکر کرده اند. اما ساکنان این منطقه به این حرکت به دیده شک می نگردند.

به گفته سایت این کانال ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی در این منطقه در بخش هایی که دیوار الباطون ناتمام مانده است تصمیم گرفته است که دیوار جدیدی بنا کند.

در گزارش این سایت آمده است که سالهاست که اهالی این منطقه شاهد نصب پارچه نوشته هایی با پیام های مختلف از سوی حزب الله در خاک لبنان بوده اند و این اولین بار است که می بینند که ارتش این رژیم چنین کاری انجام می دهد.

در این گزارش آمده است مقامات صهیونیستی پیش از این با ادامه ساخت دیوار باطون در بخش های شمالی و شرقی این شهرک مخالفت می کردند و با نصب تور استتار روی دیوار سعی می کردند تحرکات مدنی و نظامی خود را مخفی کنند. اما پس از ترور یکی از رزمندگان حزب الله در سوریه در تابستان گذشته و تهدید حزب الله به انتقام، نظامیان این رژیم از نزدیک شدن به این منطقه منع شدند؛ آنها حتی با نصب موانع بسیارف مانع ورود تجهیزات نظامی و عناصر نظامی با لباس فرم به منطقه می شدند تا اینکه در چند روز اخیر فعالیت ها و رفت آمدهای آنها به وضعیت عادی برگشته است. و دیروز مشاهده شده که یک پارچه رنگی روی دیوار کشیده شده است.

از سوی دیگر سخنگوی ارتش رژیم گفت: ارتش پرده های استتار جدیدی را در منطقه المطله به جای تورهای استتار قدیمی نصب کرده است و صحبت از ایجاد زیرساخت های روزمره برای پیشبرد تحرکات ارتش است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها