امیر خانزادی: امروز هرآنچه در سطح و زیر سطح و قدرت تهاجمی نیروی دریایی لازم بوده مهیا شده است

امیر خانزادی: امروز هرآنچه در سطح و زیر سطح و قدرت تهاجمی نیروی دریایی لازم بوده مهیا شده است
شنبه 8 آذر 1399 - 11:27

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هر آنچه در سطح و زیر سطح و قدرت تهاجمی نیروی دریایی لازم بوده، مهیا شده است، امروز انباشت بزرگی از فناوری و زیرساخت در اختیار داریم که هیچگونه وابستگی به بیرون نداریم.

العالم - ایران

امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در نشست خبری به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی طی سخنانی اظهار داشت: جمهوری اسلامی از بدو انقلاب تا امروز سرشار از روزهای پرافتخاری بوده و هفتم آذرماه کارنامه درخشانی برای نیروی دریایی است.

وی افزود: هفتم آذر آغاز حرکت انقلابی نیروی دریایی است که تا امروز امتداد پیدا کرده است. سرآغاز دفاع مقدس همراه با مقاومت جانانه تکاوران نیروی دریایی در خرمشهر و عملیات مروارید بود که نیروی دریایی عراق را از کار انداخت.

دریادار خانزادی ادامه داد: اقتصاد جمهوری اسلامی هم با اسکورت کشتی‌های نفتکش توسط نیروی دریایی به‌خوبی به پیش برده شد و این موضوع کمک شایانی به اداره جبهه‌های هشت دفاع مقدس کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: تسلط نیروی دریایی بر دریا موجب شد مرزهای ایران از طریق دریا محاصره نشود. نیروی دریایی از هفتم آذر سال 59 تا امروز حرکت پیوسته امنیت ساز خودش در دریا را امتداد داده است. بعد از جنگ دوران سازندگی نیروی دریایی با شکست تحریم ها شکل گرفت. همگام با پیشرفت انقلاب نیروی دریایی تلاش خودش را برای ساخت تجهیزات بومی آغاز کرد و تا امروز شاهد هستیم هر آنچه در سطح و زیر سطح و قدرت تهاجمی نیروی دریایی لازم بوده، مهیا شده است. امروز انباشت بزرگی از فناوری و زیر ساخت در اختیار داریم و هیچگونه وابستگی به بیرون نداریم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها