پیشنهاد رئیس پیشین سیا به ایران درباره ترور شهید فخری زاده

پیشنهاد رئیس پیشین سیا به ایران درباره ترور شهید فخری زاده
شنبه 8 آذر 1399 - 21:11

رئیس پیشین سیا در مورد واکنش احتمالی ایران به ترور شهید فخری زاده دانشمند هسته‌ای به انتشار توییتی دست زد.

العالم ـ آمریکا

به گزارش اسپوتنیک، جان برنان، رئیس سازمان سیا در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما در حساب توئیتر خود نوشت: " عقلانیت حکم می کند تا ایران در برابر عمل جنایتکارانه تروریسم دولتی قاتل فخری زاده تا آمدن دولت جو بایدن صبر پیشه کند."

​وی در مورد ترور محسن فخری زاده نوشت: " این یک عمل جنایتکارانه و بسیار غیر مسئولانه بود. این اقدام خطر واکنش مرگبار تلافی جویانه و دور جدیدی از درگیری های منطقه ای را در پی دارد.

رهبران ایرانی باید عاقلانه رفتار کرده، منتظر بازگشت رهبری مسئولانه آمریکا در صحنه جهانی باشند و در برابر اصرار برای واکنش به کسانی که آن ها را مقصر این واقعه می دانند، مقاومت کنند."

به گزارش العالم، این اظهار نظر بیش از آن که حاکی از موضع مخالفت با اینگونه اقدامات تروریستی باشد، به نوعی بازی با الفاظ و ادامه حمایت سنتی مسوولان پیشین و کنونی آمریکا از رژیم تروریستی صهیونیستی است.

بی شک مسوولان ایرانی با توجه به خواسته مردم و اصل دفاع مشروع، در زمان و فرصت مناسب انتقام سختی را از عاملان این جنایت خواهند گرفت تا هزینه تروریسم دولتی را برای مرتکبان و حامیان آشکار و پنهان اینگونه جنایت های بشری بالا ببرند.

پربیننده ترین خبرها