روزنامه اسرائیلی: باید بایدن را بکشیم!

روزنامه اسرائیلی: باید بایدن را بکشیم!
دوشنبه 10 آذر 1399 - 19:33

دو روز پس از شهادت محسن فخری زاده، جدعون لوی تحلیلگر صهیونیست در روزنامه "هاآرتص" مقاله ای تحت عنوان "افتخار اسرائیلی: تصفیه ها" نوشت.

العالم درگوشی

وی افزود: در جهان دولتی نیست که مانند اسرائیل دشمنان سیاسی اش را اینگونه ترور و تصفیه کند، مباهات نتانیاهو به ترور، نشان می دهد اسرائیل خود را مجاز به هر کاری می داند، قاتلان رحبعام زئیفی وزیر اسرائیلی در زندانهای اسرائیل دوره حبس ابد خود را می گذرانند در حالیکه قاتلان رهبران فلسطینی در دولتهای اسرائیل، وزیر شده اند.

کارشناسان معتقدند که رژیم اسرائیل با حمایت غرب در جهان اسلام ایجاد شد و پرورش یافت اما امروز به دیوی تبدیل شده که روزی خالقش یعنی غرب را خواهد بلعید.

آنان برای اثبات مدعای خود می گویند، اسرائیل آنقدر وقیح شده که سکوت جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا نسبت به جنایت ترور شهید فخری زاده را نشانه نارضایتی وی از این ترور دانسته و معتقد است که بایدن به همین دلیل باید کشته شود.

روگل الفر تحلیلگر سیاسی روزنامه هاآرتص در این باره نوشت: چه فرقی وجود دارد میان مسئول برنامه هسته ای ایران که هدفش نابودی اسرائیل بود و رئیس جمهور آمریکا که می خواهد با ایران توافقی را امضا کند که به تهران اجازه می دهد از بمب اتمی و سلاح کشتار جمعی برخوردار شود. اگر دانشمند ایرانی به خاطر فعالیتهایش مستحق مرگ بود پس همین قانون بر بایدن منطبق است چرا که با این افکارش خطری برای موجودیت اسرائیل محسوب می شود. اگر کسی فکر می کند ایده ترور بایدن جنون آمیز است باید از خود بپرسد چرا؟

وقتی نتانیاهو در سخنرانی خود در کنگره آمریکا، صریحا از اوباما وقتی که رئیس جمهور بود انتقاد می کند در حالیکه نمایندگان آمریکایی به احترام این سخن نتانیاهو می ایستند و برایش کف می زنند طبیعی است که همان نتانیاهو، امروز علنا بایدن را تهدید می کند که نباید به برجام بازگردد، و روزنامه نگار اسرائیلی نیز علنا می نویسد که قتل بایدن به مصلحت اسرائیل است.

این مواضع یادآور ترور جان کندی رئیس جمهور آمریکا در سال 1963 پس از اختلافش با رژیم صهیونیستی درباره برنامه اتمی اسرائیل بود که هرگز عاملان آن کشف نشدند، به ویژه که گفته شد جک روبی که، لی هاروی اوزوالد، قاتل کندی را به قتل رساند در سال 1962 به اسرائیل رفته بود که به همین علت بسیاری معتقدند رژیم صهیونیستی با ترور کندی ارتباط داشته است به ویژه که نامه های وی به جمال عبدالناصر رئیس جمهور وقت مصر درباره حل مساله فلسطین افشا شده بود.

جالب آنکه رژیم صهیونیستی در چهار سال گذشته که ترامپ اینهمه به منافع این رژیم خدمت کرد، هرگز از وی تشکر نکرد گویی هر آنچه انجام داده وظیفه اش نسبت به اسرائیل بوده است به همین دلیل و با توجه به تاکید رژیم صهیونیستی به جلوگیری از بازگشت بایدن به برجام و قتل وی در صورت بازگشت به این توافق، نباید تعجب کرد که روزی فرا برسد که غول اسرائیل که از چراغ جادوی آمریکا بیرون آمده است، بر ارباب خود طغیان کند.

پربیننده ترین خبرها