روزنامه اسپانیایی از فساد ولیعهد بحرین خبر داد

روزنامه اسپانیایی از فساد ولیعهد بحرین خبر داد
چهارشنبه 12 آذر 1399 - 22:02

رژیم آل خلیفه از زمان به قدرت رسیدن سلمان بن حمد ولیعهد و نخست وزیر بحرین، او را فردی اصلاح طلب معرفی کرد، همان کاری که آل سعود درباره محمد بن سلمان انجام داد اما پس از مدتی، همه دریافتند بن سلمان همان شخصی است که زنان را به زندان افکند، کودکان و نوجوانان را اعدام کرد و مخالفان را با اره به قتل رساند و جسدشان را در اسید انداخت.

العالم – کشکول

همه می دانند بن حمد به فساد، استبداد و قتل مخالفان معروف است و پرونده ای سیاه در زمینه نقض حقوق بشر دارد اما موضوع اینجاست که این بار یک روزنامه اسپانیایی به نام "دیاریو 16" مقاله ای تحت عنوان "آیا سلمان بن حمد، میانه رو و اصلاح طلب است"، درباره این شخص نوشت که روز 11 نوامبر 2020 پس از مرگ خلیفه بن سلمان آل خلیفه که به مدت 4 دهه مخالفان رژیم بحرین را به شدت سرکوب کرده بود، به این مقام رسید.

این روزنامه نوشت: ولیعهد جدید مانند سایر اعضای آل خلیفه است، متهم به فساد، غارت بیت المال و نقض حقوق بشر در بحرین است که از مهمترین اتهامهای وارده به وی درباره فساد مالی، خرید تیمهای فوتبال در کوردوبا و پاریس و برگزاری مسابقات رالی است.

این روزنامه افزود: جمعیت آمریکایی برای دمکراسی و حقوق بشر بحرین نیز هشدار داده که نباید اجازه داد نخست وزیر جدید بحرین خود را فردی اصلاح طلب معرفی کند به این دلیل که وی خود از عوامل فساد مالی و نقض حقوق بشر در بحرین است.

به همین دلیل، آل خلیفه که ماهیتش برای همه افشا شده است، راهی جز به رسمیت شناختن حقوق مشروع مردم بحرین ندارد چرا که راهکارهایی مانند سرکوب، اعدام، لغو تابعیت مخالفان، اعطای تابعیت به تروریستهای هوادارش، تبعید علما، بازکردن مرز در برابر مهاجمان سعودی و اماراتی، ایجاد پایگاههای نظامی آمریکا و عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی، بی فایده است.

پربیننده ترین خبرها