عراق ... حشد الشعبی آزادتان کرد

عراق ... حشد الشعبی آزادتان کرد
جمعه 14 آذر 1399 - 13:14

"حشد الشعبی ثروتی عظیم و گنجینه ای گرانبهاست". عراقی ها به این ترتیب عشق ارادت خود را به نیروهایی که صادقانه و مخلصانه از وطن دفاع کرده  و در آزادسازی موصل شرکت کردند نشان می دهند.

العالم - داغ های مجازی

کاربران توییتر در عراق با #الحشد_حرركم (حشد شما را آزاد کرد) مراتب ارادت و علاقه شدید خود را به حشد الشعبی نشان داده و به اندک کسانی که فریب عربستان را خورده و به دنبال تضعیف و فروپاشی حشد الشعبی هستند هشدار دادند.

کاربران توییتر در پاسخ به کسانی که خواستار عدم انتشار عکس های شهید ابو مهدی المهندس شده اند گفتند که اگر این شهید نبود موصل آزاد نمی شد و تروریسم عقب نشینی نمی کرد.

آنها در توییت های خود اقدام به انتشار عکس هایی از شهدای حشد الشعبی و دیگر مجاهدانی کردند که در راه آزادی موصل و فلوجه جنگیده و تروریسم تکفیری را ناکام گذاشته بودند.

نیروی حشد الشعبی به دستور نوری مالکی، فرمانده کل نیروهای مسلح و نخست وزیر وقت عراق و سپس از تأیید مرجعیت از طریق صدور فتوی جهاد کفایی در ژوئن 2014 تشکیل شد و از همان زمان به عنوان بخشی از نهاد امنیت عراق به پشتیبانی از ارتش پرداخت.

هسته مرکزی حشد الشعبی از همه قومیت ها و گروه های عراقی را در خود جای داده و مهارت و کارایی خود را در مبارزه با گروه های تکفیری ثابت کردند. این نیرو بیش از 20 شهر عراق را آزاد کرد و به تأمین امنیت جاده های بین شهری کمک کرد.

پربیننده ترین خبرها