بارش برف در 3 استان؛

رانندگان؛ زنجیر چرخ به همراه داشته باشید/ ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور مواصلاتی کشور

رانندگان؛ زنجیر چرخ به همراه داشته باشید/ ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور مواصلاتی کشور
دوشنبه 17 آذر 1399 - 09:09

بارش برف در سه استان تهران، کرج و قزوین ادامه دارد با این وجود تردد برای سفرهای ضروری در جاده های استان البرز علی رغم بارش برف، به شرط همراه داشتن زنجیر چرخ باز است.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

بارش قابل توجه برف که از دیروز یکشنبه 16 آذر 1399 آغاز شده همچنان در حد قابل توجهی در شهرها و مسیرهای بین شهری استان البرز از جمله کرج ادامه دارد و تردد هم در تمامی محورها برقرار است.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، از رانندگان خواسته ضمن رعایت نکات ایمنی در رانندگی، زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و با راهداران که در حال نمک پاشی و برفروبی محورها هستند، همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز البرز، این اداره کل همچنین اعلام کرده: قبل از آغاز سفر با شماره ۱۴۱ ( مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای ) تماس بگیرند تا از آخرین وضعیت راه ها مطلع شوند.

ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور مواصلاتی کشور

پایگاه خبری پلیس راهور اعلام کرده، اکنون در سه محور مواصلاتی آزاد راه قزوین - کرج، کرج - تهران و شهریار - تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و همچنین بارش برف در سه استان ادامه دارد.

بنابر این گزارش، ترافیک در آزادراه قزوین - کرج محور پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، آزادراه کرج - تهران محور پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره و مسیر شهریار - تهران در سه راهی اندیشه تا شهید لشگری ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
براساس این گزارش اکنون در اکثر محورهای استان های آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین و ارتفاعات تهران (شمیرانات) بارش پراکنده برف گزارش شده است.
پلیس راهور از هموطنان خواسته در صورت تردد در محورهای برفی خودروی خود را مجهز به زنجیر چرخ کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
رانندگان می‌توانند از طریق تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ یا ۱۲۰ یا از طریق سایر سامانه‌های پلیس راهور ناجا همچون سایت راهور ۱۲۰ از آخرین وضعیت راه ها مطلع شده و سپس وارد محورها شوند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها