دبی جولانگاه جنایتکاران و قاچاقچیان اسرائیلی شد

دبی جولانگاه جنایتکاران و قاچاقچیان اسرائیلی شد
يکشنبه 23 آذر 1399 - 18:35

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی از فرار شماری از جنایتکاران تحت تعقیب اسرائیلی به دبی از زمان سازش امارات و این رژیم خبر داد.

العالم _ فلسطین اشغالی

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش کرد که از زمان اجرای توافق سازش بین امارات و این رژیم، شماری از جنایتکاران اسرائیلی که در ارتباط با پرونده‌های قتل و قاچاق مواد مخدر تحت تعقیب هستند، به دبی فرار کرده‌اند.

در این گزارش آمده است که این افراد پیش از آنکه پلیس اسرائیل دستور بازداشت آن‌ها را صادر کند، به دبی گریخته‌اند.

طبق گزارش وبگاه «الخلیج الجدید»، افسر ارشد پلیس رژیم صهیونیستی گفت که برخی از این جنایتکاران که به دبی فرار کرده‌اند در قاچاق ۷۵۰ کیلوگرم کوکائین از گواتمالا به اسرائیل که ماه گذشته در بندر اشدود واقع در جنوب فلسطین اشغالی کشف و ضبط شد و علاوه‌ بر آن در قاچاق ۳.۲ تُن کوکائین که گفته می‌شود از بلژیک به اسرائیل قاچاق شده بود، دست داشته‌اند.

این افسر پلیس افزود که ما اطلاعاتی درباره کسانی که در قاچاق این مواد دست داشتند، در اختیار داریم و به زودی همه آن‌ها را دستگیر خواهیم کرد تا مدت محکومیت خود را سپری کنند.

در این گزاش آمده است که این افراد از جنایتکاران خطرناکی هستند که در یافا و حیفا (شمال فلسطین اشغالی) هستند که برخی از آن‌ها از طریق نمایندگانی که داشتند وارد برخی شرکت‌ها در امارات شده و تعدادی آپارتمان و فروشگاه خریداری کرده‌اند و برخی از آن‌ها نیز مقادیری طلا و الماس خریداری و به تاجرانی در دیگر کشورها فروخته‌اند تا به این ترتیب پلیس اسرائیل نتواند فعالیت‌های آن‌ها را پیگیری کند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین با یک جنایتکار اسرائیلی که حدود ۱۰ روز پیش در سفری به دبی با برخی از جنایتکاران خطرناک و تحت تعقیب دیدار کرده بودند، مصاحبه‌ای را انجام داد که وی در این مصاحبه گفت: «در دبی سوال زیادی از تو نمی‌پرسند تنها می‌پرسند پول داری؟ بیا اینجا سرمایه‌گذاری کن و با ما شریک شو».

بر پایه این گزارش، اخیرا نیز شماری نیز جنایتکاران اسرائیلی فراری به رومانی، اوکراین و آفریقای جنوبی، با هدف بررسی زمینه‌های ایجاد شرکت‌هایی در زمینه ساخت‌وساز و احداث هتل به دبی فرار کرده‌اند.

فارس

پربیننده ترین خبرها