شهید سلیمانی آمریکا را شکست داد

شهید سلیمانی آمریکا را شکست داد
چهارشنبه 26 آذر 1399 - 21:30

مقام معظم رهبری در جمع دست اندرکاران برگزاری مراسم اولین سالگرد سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمودند: شهید سلیمانی پس از شهادت به قهرمان ملی در ایران و قهرمان امت اسلامی در خارج از ایران تبدیل شد.

العالم – کشکول

ایشان افزودند: شجاعت و روحیه مقاومت که شهید سلیمانی به آن وصف می شد از خصلتهای روح ملی ایرانی است که با ترس و انفعال در تناقض است به همین دلیل اشخاصی که ادعای ملی گرایی ایرانی دارند اما از خود ترس و انفعال نشان می دهند دچار تناقض هستند.

نکته ای که مقام معظم رهبری در سخنرانی امروزشان به آن اشاره فرمودند آن بود که شهید سیلمانی چه در زمان حیات و چه بعد از شهادت، استکبار آمریکا را شکست دادند تا جایی که حتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اعتراف کرد که آمریکا هفت تریلیون دلار در منطقه هزینه کرده است، اما به رغم آن رئیس جمهور آمریکا مجبور شد شبانه و به طور سری و آنهم فقط برای چند ساعت از یک پایگاه نظامی اش در عراق دیدن کند.

شهید سلیمانی و مردانش، عامل رسوایی آمریکا در سوریه و عراق بودند، آنان نه فقط داعش و گروههای تکفیری وهابی آمریکایی بلکه آمریکا که خود را ابرقدرت جهان می داند، شکست دادند و کاری با آن کردند که به رغم پرواز هواپیماهای آمریکایی بر فراز منطقه، حضور ناوگان آمریکا در آبهای منطقه ای و احداث پایگاههای نظامی آمریکا در منطقه، رئیس جمهور آمریکا مانند دزدها شبانه وارد منطقه می شود.

شکست دیگری که آمریکا پس از شهادت شهید سلیمانی متحمل شد، مراسم تشییع جنازه عظیمی بود که دهها میلیون نفر در عراق و ایران در آن شرکت کردند و حتی ژنرالهای جنگ نرم قدرتهای استکباری را مبهوت کرد و مانند حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین الاسد آمریکا، سیلی دیگری به آمریکا بود و اینک تنها کاری که مانده، عزم جوانان انقلابی و باایمان برای بیرون راندن آمریکا از منطقه است.

اما این سیلی ها، جایگزین انتقام خون پاک شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس نمی شود، انتقام از قاتلان و آمران قتل این شهیدان والامقام باید گرفته شود و همه آنان باید بهای این جنایت را بپردازند، چرا که به گفته سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، کفشهای شهید سلیمانی به سر قاتلانش برتری دارد.

پربیننده ترین خبرها