پویش تحریم کالاهای اماراتی در شبکه های اجتماعی ترند شد

پویش تحریم کالاهای اماراتی در شبکه های اجتماعی ترند شد
دوشنبه 1 دی 1399 - 20:07

یمنی‌ها کمپینی برای تحریم کالاهای اماراتی، که بازارهای کشورهای عربی را پُر کرده‌اند، ایجاد کرده‌اند. شهروندان عرب می‌گویند که کالاهای اماراتی در واقع تولیدات اسرائیلی است که امارات آنها را به اسم خود به دیگر کشورهای عربی صادر می‌کند.

العالم- داغ‌های مجازی

کاربران توییتر در یمن هشتگ "#تحریم- محصولات-اماراتی" ایجاد کرده که با استقبال گسترده در دیگر کشورهای عربی از جمله عربستان سعودی همراه شده است . کاربران تأکید دارند که قطع روابط با ابوظبی ضروری است؛ چرا که آن، رژیم اشغالگر را در آغوش کشیده و دیگر کشورهای عربی را به عادی‌سازی با اشغالگران سرزمین فلسطین تشویق می‌کند.

کاربران فایلی ویدیویی از اظهارات دکتر "عبدالله النفیسی" برجسته‌ترین شخصیت علمی در جهان عرب منتشر کرده‌اند که گفته است: "امارات همان اسرائیلِ خلیج (فارس) است و سرنوشت آن در آینده همگان را غافلگیر خواهد کرد!". این اظهارات بی‌سابقه با واکنش و استقبال گسترده همراه شده است.

کاربران در شبکه‌های مجازی فهرستی از محصولات و کالاهای اسرائیل، که امارات ادعا می‌کند خودش تولید کننده آنهاست، منتشر کرده‌اند و نسبت به خرید آنها هشدار داده‌اند. آنها تأکید کرده‌اند که امارات را تحریم می‌کنند چرا که این کشور علیه ملت‌های منطقه اقدام کرده و با اسرائیل روابطش را عادی کرده است.

کاربری به نام "هلالی ملکی عالمی 61" نوشته است: "تمامی محصولات تقلبی و فاسد است. فقط محصولاتش را تحریم نمی‌کنیم بلکه قطع روابط با آن نیز واجب است."

کاربر دیگری نیز با دعوت به تحریم محصولات و کالاهای اماراتی نوشته است: "مهم‌ترین محصولات: ادویه‌ها، شیرینی‌جات و قهوه تولیدی شرکت دانات( اماراتی)."

کاربر دیگری نیز با ترسیم کاریکاتوری، نوشته است: "بن‌زاید را ادب خواهیم کرد با "تحریم_محصولات_اماراتی".

"MAAljin_sa" نیز نوشته است: "برای اینکه آنها در عادی‌سازی کشورهای عربی با اسرائیل نقش دارند آنها را تحریم خواهیم کرد. "تحریم_محصولات_اماراتی."

کاربری دیگری نیز با انتشار فهرستی از کالاها و محصولات اماراتی نوشته است: "ما آنها را تحریم می‌کنیم."

"@Adnan" نیز با انتشار عکسی از ولیعهد ابوظبی نوشته است: "این بدترین مردی است که ما تاکنون دیده‌ام."

پربیننده ترین خبرها