جغد شوم سلفی به دنبال ویرانی کویت!

جغد شوم سلفی به دنبال ویرانی کویت!
چهارشنبه 3 دی 1399 - 15:58

آمریکا و اسرائیل که از مخالفت کویت با عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی خشمگین هستند با نشان دادن چراغ سبز به مبلغان سلفی، در صدد ایجاد تفرقه افکنی در این کشور هستند.

العالمكشكول

"مبادا به بهانه اصلاح ، دست در دست غیر هم کیش خود بگذاری. دست در دست رافضی، ملحد و لیبرالیسم نیز نگذار. نمی خواهیم دست در دستان صفوی ها و اخوان المسلمین بگذاریم. اینها هیچ فایده ای برای ما ندارند".

این سخنان ویرانگر و مخرب، نصیحت سالم الطویلی، داعشی تکفیری به بدر الداهوم نماینده کویتی است.

قابل توجه اینکه این فتنه گر سخنان خود را با این نصیحت پایان داده "بهتر است تو و دیگران از ولی امر اطاعت کنید". کاملا مشخص است که وی همواره دروغ می گوید زیرا ولی امری که وی به اطاعتش توصیه کرده همه امیران کویت بدون استثنا هستند که بیشتر از همه در اندیشه وحدت مردم کویت بودند.

زیرا همه امیران کویت بدون استثنا ،مردم را صرف نظر از مذهب و طائفه به وحدت ملی دعوت می کنند. ما نیز سخن مشهور شیخ صباح احمد جابر الصباح امیر مرحوم کویت را به یاد داریم که هنگام بازدید از انفجار مسجد امام صادق از سوی شاگردان این فتنه جو و دیگر تکفیری ها و داعشی های مشابه وی گفته بود: اینان فرزندان من هستند و بدین ترتیب چشم فتنه جویی تکفیریها در کویت را از حدقه درآورد.

فتنه جوی بزرگ! اگر دوراندیشی وی نبود تا شرارت ها، افراطی گری و اقدامات تکفیری شما را از بین برد، کویت نیز مانند دیگر کشورها که امثال تو بدان نفوذ کرده، به باد رفته بود .

کویت با دوراندیشی رهبرانش که دور و نزدیک از آن آگاه هستند و به خاطر هوشیاری مردمش و درک بالایشان نسبت به حوادث کویت ،علیه ذهن های مریض ، نژادپرست و طائفی گر مانند دیدگاه این فتنه جو می ایستد و چون گذشته برای همزیستی مسالمت آمیزبرای فرزندانش باقی خواهد ماند.

مجالی برای امثال این فتنه جو و دیگرتکفیری ها، نژادپرست ها وبیماران میان کویتی ها وجود ندارد از اینرو به این فتنه جو می گوییم اگر می خواهی به کینه جویی بپردازی و رفتار بیمارگونه داشته باشی به تورابورا برو یا به بوکوحرام بپیوند.

زیرا کویتی ها اجازه نخواهند داد جغذ تفرقه افکن برای ویرانی کشورشان آوازشوم سر دهد که به خاطر مخالفت رهبران اندیشمندش با عادی سازی با رژیم اسرائیل ؛ امریکا و رژیم صهیونیستی را به خشم آورده از اینرو چراغ سبزی به فتنه جو و امثال وی نشان داده اند تا آواز تفرقه سر دهند. .

پربیننده ترین خبرها