ریزش بهمن در ارتفاعات تهران/ ۴ نفر در ارتفاعات مفقود شدند/ ۲ کشته و ۲ مصدوم در قله کلکچال

ریزش بهمن در ارتفاعات تهران/ ۴ نفر در ارتفاعات مفقود شدند/ ۲ کشته و ۲ مصدوم در قله کلکچال
جمعه 5 دی 1399 - 18:54

مدیرعامل هلال احمر تهران از وقوع بهمن در ارتفاعات شمیرانات خبر داد و گفت: طبق گزارشات تاکنون ۴ نفر در ارتفاعات دارآباد و فشم مفقود شدند.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران، در شمیرانات، اظهار کرد: ظهر امروز وقوع بهمن دو نقطه ارتفاعات شمال تهران در دارآباد و فشم گزارش شد.

وی افزود: طبق گزارشات تاکنون ۴ نفر پس از بهمن مفقود شده‌اند و تیم‌های جست‌و جو جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام شده اند.

فتحی گفت: به علت وقوع کولاک در قله‌ کلکچال نیز تیم‌های‌های جست‌وجو گر برای نجات ۵ کوهنورد که دچار سرما زدگی شده بودند راهی منطقه شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: کولاک و برف در قله کلکچال شمیرانات ۲ کشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت.

حوالی ساعت ۱۳، سه حادثه به مرکز کنترل هماهنگی حوادث استان تهران گزارش شد. در حادثه اول که مربوط به کلکچال است در پی وقوع بهمن، تیم امدادونجات اعزام شده و فوت ۲ نفر و مصدومیت ۲ نفر دیگر را گزارش داده است.

در ساعت ۱۴ و ۷ دقیقه نیز حادثه برف و کولاک در دارآباد گزارش شد که گزارش شده احتمال گرفتار شدن چند نفر وجود دارد و تیم‌های عملیات و تیم واکنش سریع به منطقه اعزام شده اند.

شمیرانات دارای ۵ پایگاه امداد و نجات در گردنه قوچک (ورودی لواسانات و رودبار قصران)، دربند، کلکچال، شیرپلا و نمایشگاه بین المللی است. شهروندان در صورت وقوع حادثه می‌توانند با شماره تماس ۱۱۲ جمعیت هلال احمر ارتباط برقرار کنند.

پربیننده ترین خبرها