مقاومت پاسخی سخت به دشمن خواهد داد

مقاومت پاسخی سخت به دشمن خواهد داد
شنبه 6 دی 1399 - 14:06

جنگنده های رژیم اسرائیل ، صبح امروز (شنبه) یک مرکز متعلق به مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه را به بهانه شلیک موشکی از غزه به شهرک های مجاور آن هدف قرار دادند.

العالم – فلسطین اشغالی

این درحالیست که گروه های مقاومت در غزه ، خود را برای اجرای اولین مانور مشترک تحت عنوان " الرکن الشدید" آماده می کنند تا " پیام های بازدارنده " را به رژیم دشمن برسانند.

درحالیکه فرایند خفت بار عادی سازی در منطقه ادامه دارد، گروه های مقاومت فلسطینی به مسیر خود درآماده شدن برای مقابله با رژیم اشغالگر اسرائیل و یکپارچگی ادامه می دهند و دیدارهای میان گروه های مقاومت درغزه، به تشکیل " اتاق عملیات مشترک " و صدور بیانیه های نظامی رسمی منجر شده است.

گروه های مقاومت در غزه همچنین درباره مشخص کردن اهداف دوره ای مقاومت طی درگیری ها و جنگ ها با رژیم اشغالگر اسرائیل از جمله راه های گسترش مقابله و راه کارهای فشار نظامی بر این رژیم ودرنتیجه تکمیل ماموریت های نظامی میان گروه ها به توافق رسیدند.

از این رو، اتاق عملیات مشترک ، از اجرای رزمایش نظامی با مشارکت همه گروه ها طی روزهای آینده خبر داد و انتظار می رود که این رزمایش روز یکشنبه آغاز شود.

این رزمایش در چارچوب تقویت همکاری و فعالیت مشترک میان گروه های مقاومت و تلاش آن ها در جهت بالا بردن آمادگی های جنگی خود به شکل دائم و مستمر برگزار می شود.

مطبوعات فلسطنیی به نقل از منابع مقاومت نوشتند که اهمیت برگزاری این رزمایش در شرایط فعلی، از این جهت است که گزارش های اطلاعاتی و میدانی واصله به مقاومت، حاکی از آن است که احتمال دارد رژیم اشغالگر اسرائیل قبل از پایان یافتن دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ ، بخواهد تصمیم به اقدامی فریبکارانه بگیرد و از این رو، این رزمایش ، دربردارنده پیام آمادگی مقاومت و قدرت پاسخ دادن و بازدارندگی آن است و مورد توجه مسئولان نظامی و سیاسی اسرائیلی واقع خواهد شد.

"الیئور لیوی" روزنامه نگار اسرائیلی در روزنامه یدیعوت احرونوت نوشت : طی این رزمایش، موشک های آزمایشی به سمت دریا شلیک خواهد شد و درعین حال، فعالیت های گسترده نظامی انجام خواهد شد.

روزنامه صهیونیستی "معاریو " نیز چندی پیش در گزارشی با اشاره به طرح های رژیم اشغالگر اسرائیل درباره غزه درجریان جنگ آتی نوشت : وافیف کوخافی رئیس ستاد کل ارتش این رژیم مدعی شده است که برای کشتن 300 فلسطینی عضو حماس در هر روز برنامه ریزی کرده است و این مساله، نشان دهنده ترس و نگرانی رژیم اشغالگر از هر گونه جنگی در آینده و اعلام آمادگی اش برای کشتن غیرنظامیان و اقدام به کشتار و پایبند نبودن به هریک از اصول درست جنگ است.

فعالان وکاربران شبکه های اجتماعی، کشورهایی را که به عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر اسرائیل اقدام کردند، به باد انتقاد گرفتند و بن سلمان ولیعهد سعودی وبن زاید ولیعهد امارات را مسئول دانستند.

درشبکه های اجتماعی هشتگ " غزه زیر آتش" ترند شد و فعالان شبکه های اجتماعی ، به شدت کشورهای عربی را که توافق ننگین عادی سازی را با رژیم اسرائیل امضا کردند، مورد هجمه قرار دادند و این سوال را پرسیدند که " صلح " ادعایی که آن ها از آن دم می زنند، کجاست و عادی سازی با رژیم اسرائیل چه فایده ای دارد.

پربیننده ترین خبرها