استقبال گسترده از اظهارات سیدحسن نصرالله درباره شهید سلیمانی

استقبال گسترده از اظهارات سیدحسن نصرالله درباره شهید سلیمانی
دوشنبه 8 دی 1399 - 15:01

اظهارات دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره شهید حام قاسم سلیمانی و نقش بارز او در حمایت از مقاومت، با واکنش‌های گسترده کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.

العالم- داغ‌های مجازی

کاربری به نام "مصطفی قاسم" در توییتر به اظهارات سیدحسن نصرالله اشاره کرده و نوشته است: "آمریکایی‌ها زیر آتش شدید عراق را ترک کردند تا حدی که به شهید سلیمانی (برای امان نامه گرفتن و خروج امن) متوسل شدند. ارتش آمریکا نامه‌ای برای شهید سلیمانی فرستاد تا به آمریکایی‌ها برای خروج بدون تلفات از عراق کمک کند."

"عامر العامری" نیز در توییتی بخشی از اظهارات سیدحسن نصرالله را بازنشر کرده که گفته است: "عراقی‌ها قبل از دیگران مشتاقند که به ترور مهمانان و رهبران‌شان پاسخ دهند."

mahdi mokadem”" نیز در توییتی گفته است: "تفسیر سیدحسن نصرالله از سخنان رهبر کاملا واضح بود. انتقام خون قاسم سلیمانی از آمران و عاملان آن بر دوش دولت‌ها، احزاب و افراد است."

" mohamadkazan" نیز در صفحه کاربری خود در توییتر نوشته است: " امشب: بارها سید نصرالله هماهنگی استراتژیک سه‌جانبه میان خود و رئیس‌جمهور بشار اسد و حاج قاسم سلیمانی را آشکار کرد. تردیدی نیست که این هماهنگی سه‌جانبه بین حزب الله، سوریه و ایران یکی از مهم‌ترین سلاح‌ها و قدرت‌های محور مقاومت بوده و هست."

پربیننده ترین خبرها