تقدیر وزارت اطلاع رسانی لبنان از خبرنگار العالم

تقدیر وزارت اطلاع رسانی لبنان از خبرنگار العالم
سه شنبه 9 دی 1399 - 14:42

حسین عزالدین خبرنگار شبکه العالم می گوید: وقتی که خبرنگار یک رسانه ای باشید که دغدغه محور مقاومت را دارد و نگران مسائل آن است، بارها در معرض تهدید قرار می گیرید که در این صورت نیروهای امنیت لبنان نیز مداخله می کنند .

العالملبنان

عزالدین، خبرنگار العالم در بیروت، در برنامه صباح جدید در باره "خبرنگار میدانی و حرفه ای گری" گفت: گاهی وقت‌ها در صحنه نبرد، به عقب می رفتیم اما همچنان برای انتقال واقعیت در صحنه لبنان حضور داشتیم.

عزالدین گفت: اختلالاتی در برخی پوشش های خبری مانند اعتراض های بیروت پیش می آمد و شبکه العالم با دقت اعتراض ها و درخواست های واقعی مردم رنجدیده را پوشش می دهد.

خبرنگار العالم در بیروتافزود: گاهی برخی درصدد منحرف کردن این درخواست ها از مسیر اصلی خود بودند اما دوربین العالم به خاطر حضور در صحنه اعتراض ها، واقعیت میدان را به خوبی پوشش داد.

وی خاطرنشان کرد: کار ما فقط پوشش دادن تظاهرات دربرهه‌ای خاصی نبوده است، بلکه به دنبال به تصویر کشیدن واقعیت‌ها هستیم.

وی با اشاره به دریافت لوح تقدیر از وزارت اطلاع رسانی لبنان تاکید کرد:جشن گرامیداشت خبرنگاران شبکه های لبنانی اسلامی و عربی در بیروت پایتخت لبنان با حضور منال عبدالصمد، وزیر اطلاع رسانی لبنان برگزار شد و وی از العالم و شماری دیگر از شبکه های ماهواره ای به دلیل پوشش حوادث و انتقال بی‌پرده واقعیت های میدانی لبنان تقدیر کرد.

پربیننده ترین خبرها