سردار قاآنی: سعودی ها زیر بار ذلت رفته اند/ استخوان‌های دشمن در حال خرد شدن است/ لزوم انتقام خون شهید سلیمانی و خروج آمریکا از منطقه

سردار قاآنی: سعودی ها زیر بار ذلت رفته اند/ استخوان‌های دشمن در حال خرد شدن است/ لزوم انتقام خون شهید سلیمانی و خروج آمریکا از منطقه
چهارشنبه 10 دی 1399 - 13:36

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه غیرعلنی مجلس تاکید کرد که استخوان‌های دشمن در حال خرد شدن است.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مباحثی که سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی مطرح کرد، گفت: سردار قاآنی در وهله اول بر لزوم خروج آمریکا از عراق و منطقه تأکید کرد.

وی بیان کرد: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این جلسه خاطراتی را از حاج قاسم سلیمانی مطرح و نقش حاج قاسم سلیمانی در حمایت از محور مقاومت در منطقه، لبنان، سوریه، فلسطین و عراق را تشریح کرد و از قدرتمند تر شدن مقاومت در دوران فرماندهی حاج قاسم در سپاه قدس سخن گفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سردار قاآنی در این جلسه تأکید کرد که یکی از نتایج و ثمرات فرماندهی سردار سلیمانی در سپاه قدس، قدرتمندتر شدن مقاومت در این مدت بود و همچنین وی بر لزوم انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی تأکید کرد.

به گزارش مهر، رضایی اظهار داشت: سردار قاآنی در این جلسه بیان کرد که نتیجه وابستگی، زیر بار ذلت رفتن است و این موضوع را در مورد سعودی‌ها مشاهده می‌کنیم اما ما امروز هرچه داریم از مقاومت داریم و نتیجه مقاومت، عزت است.

وی گفت: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه غیرعلنی مجلس از نقش و تأثیر سردار سلیمانی در حل بحران‌های منطقه‌ای چون سوریه سخن گفت و تأکید کرد که ما هرچه به دست آوردیم از همین مقاومت است و همچنین استخوان‌های دشمن در حال خرد شدن است.

پربیننده ترین خبرها