موشک های حاج قاسم این چنین بدن صهیونیست ها را لرزاند

موشک های حاج قاسم این چنین بدن صهیونیست ها را لرزاند
چهارشنبه 10 دی 1399 - 19:44

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که شهید حاج قاسم سلیمانی، به مسائل نظامی فلسطینی ها توجه بسیار داشت و ایران هرگز در کمک به فلسطین کم نگذاشت.

العالم - فلسطین اشغالی

زیاد نخاله در مصاحبه ای با شبکه خبری العالم که فردا پنج شنبه از این شبکه پخش خواهد شد، گفت شهید سلیمانی، به این مساله توجه بسیاری داشت که مبارازن فلسطینی، تجربه جنگی کسب کنند و بتوانند سلاح بسازند.

نخاله با بیان اینکه شهید سلیمانی، فردی مناسب در زمان و مکان مناسب بود، افزود : قدس اشغالی ، همیشه مایه آرامش قلب حاج قاسم بود و قبله حاج قاسم در همه نبردهایی که در منطقه درآن حضور داشت، قدس بود، زیرا هدف، حفظ مقاومت بود.

وی تاکید کرد : دستاوردهایی که مقاومت در غزه به آن دست یافت، ثمره تلاش های حاح قاسم سلیمانی است.

نخاله ادامه داد: اقدام استراتژیکی که در اصل، رساندن موشک و سلاح به باریکه غزه بود، شبیه به معجزه بود، زیرا این کار از لحاظ امنیتی و فنی و امکانات ، بسیار سخت و هزینه بر بود، اما این اتفاق در نهایت افتاد و وی تلاش زیادی در این زمینه کرد، به گونه ای که با سفر به برخی کشورها، طرح هایی را برای رساندن این سلاح ها به دست مقاومت، برنامهریزی کرد و عملا هم این کار انجام شد و من می گویم موشک هایی که به باریکه غزه رسید، همان موشک هایی است که شروع بمباران تل آویو با آن ها صورت گرفت.

پربیننده ترین خبرها