صنعاء: تحرکات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه یمن را زیر نظر داریم

صنعاء: تحرکات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه یمن را زیر نظر داریم
چهارشنبه 10 دی 1399 - 21:34

سازمان اطلاعات دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که این نهاد، تحرکات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه یمن را با دقت زیر نظر دارد.

العالم - یمن

رئیس سازمان اطلاعات دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که این سازمان، تحرکات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه یمن را زیر نظر دارد.

به گزارش پایگاه خبری المسیره، سرتیپ «عبدالله یحیی الحاکم» طی نطقی به مناسبت گرامیداشت سالروز روز شهید تاکید کرد: «تا زمانی که تجاوز، محاصره و توطئه علیه کشورمان، ملتمان و حاکمیت و استقلال آن ادامه داشته باشد، ما هم نه ضعیف می‌شویم و نه عقب‌نشینی می‌کنیم».

او تاکید کرد: «سازمان اطلاعات و شناسایی با تمام کارمندان خود در بالاترین سطح فعالیت و نشاط اخلاقی، نظامی و اطلاعاتی است تا وظایف منظم و فوق‌العاده خود را با ابزارهای ممکن و تجربیات بزرگ برای غلبه بر همه چالش‌ها و مواجهه با خطرناک‌ترین توطئه‌ها حفظ کند تا یمن امن، پایدار و عزیز بماند.»

رئیس سازمان اطلاعات یمن افزود: «ما در بالاترین سطح آمادگی امنیتی، نظامی و اخلاقی برای انجام همه اقدامات و وظایف خاص در مقابله با چالش‌های مختلف و مقابله با متجاوزان و مزدوران و مقابله با موجودیت رژیم اشغالگر صهیونیستی هستیم. ما بر همه تحرکات اسرائیل نظارت داریم و مراقب همه اقدامات تحریک آمیز آن و اقدامات تجاوزکارانه و جنایتکارانه برنامه ریزی شده این رژیم هستیم.»

الحاکم گفت: «شکست تجاوز نظامی علیه یمن نتیجه جانفشانی‌ها و همبستگی میان ملت یمن بود که دشمن را بر آن داشت از صهیونیست‌ها برای دخالت بیشتر در یمن کمک بگیرد و در باتلاق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی فرو رود».

او افزود: «رژیم صهیونیستی گمان می‌کند به دنبال سازش اعراب، می‌تواند به زودی برای مردم یمن هم عرض اندام کند. از همین رو به آن می‌گوییم که یمن و مردم بزرگ و رهبران استثنایی آن از این تهدیدها ترسی ندارند و چشم از تحرکات دشمن صهیونیستی در منطقه برنمی‌دارند و باید این هشدارهای ما را درباره هر گونه حرکت بی پروایانه یا ماجراجویی بدون سنجیدن عواقب آن جدی بگیرد.»

یک مقام مسؤول در وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن نیز چند روز پیش به اظهارات سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی که گفته بود اسرائیل وضعیت یمن را زیر نظر دارد، واکنش نشان داد.

این مقام مسؤول به خبرگزاری رسمی یمن «سبأ» گفت: رژیم صهیونیستی وضعیت مناطقی را که به صورت غیرقانونی در اراضی اشغالی فلسطین به سیطره خود درآورده است، رصد کند و از تهدید کشورهای منطقه مبنی حضور ارتش در تمام مناطق خاورمیانه (غرب آسیا) و صحبت از جنگ برق‌آسا، دست بردارد.

فارس

پربیننده ترین خبرها