رئیس‌جمهور: سلیمانی برای مسلمانان عزت و برای دشمن ذلت آفرید

رئیس‌جمهور: سلیمانی برای مسلمانان عزت و برای دشمن ذلت آفرید
پنج‌شنبه 11 دی 1399 - 11:49

رئیس‌جمهور با بیان اینکه سلیمانی به همه منطقه و مسلمان‌ها در منطقه عزت را هدیه کرد و در بسیاری از مواقع ذلت دشمنان را به رخشان کشید، تصریح کرد: با دستان پر برکتش هم برای مسلمان ها از عزت آفرید و هم برای مشرکین و دشمن ذلت خلق کرد.

العالم - ایران

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در آیینه بهره‌برداری از طرح های ملی وزارت نیرو با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: حتما دشمن از این ترور وحشیانه ضرر کرد و مطمئن باشد که مردم و جوانان ایران و منطقه با امید بیشتر و مقاوم‌تر در مسیر مقاومت و استقلال منطقه ایستادگی می‌کنند و همه مردم فهمیده اند که تاروزی که آمریکایی‌ها در منطقه هستند منطقه روی خوش کامل و مطلوب را نخواهد دید و ملت‌های منطقه پای این جنایتکاران و متجاوزین را روزی قطع خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی و یارش ابومهدی المهندس برای ما وجودهای ارزنده‌ای بودند گفت: سلیمانی در چیزی که می فهمید وظیفه ملی، دینی و انقلابی اش هست در اجرای آن تردید نمی‌کرد و این خیلی مهم است. وقتی که می‌فهمیم چیزی وظیفه ما است و باید برای کشور، ملت و منطقه‌مان انجام دهیم، دیگر نباید تردید کنیم و از آنهایی باشیم که از مردم و قدرت های جهانی بترسیم و باید قدم بگذاریم و حرکت کنیم و این عدم تردید و تصمیم قاطع از نعمت‌هایی هست که خداوند به انسان‌های خالص خود عنایت می‌کند.

روحانی با بیان اینکه در طول این ۴۰ سال شاید هزاران ساعت با سردارسلیمانی بحث کردیم و علیرغم اینکه طرح‌های بزرگی بود ولی کاملا اعتماد به نفس داشت و کاملاً پا به رکاب بود، اظهار داشت: شهید سلیمانی را من ندیدم که از زین و رکاب پایین بیاید و از روزی که او را در جبهه‌های جنگ و سال‌های اولیه دهه ۶۰ دیدم، همیشه روی رکاب بود و همیشه تاخت و به سوی هدف رفت و همیشه پیروز میدان بود از همه مهم‌تر کمالات انسانی هست که در این مرد بود.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه خیلی وقت‌ها شهید سلیمانی روزه داشت و با همه وجودش تلاش می‌کرد، ‌گفت: اخلاص ما را به همه چیز می رساند و اگر اخلاص نباشد هیچ چیز نیست.

روحانی با بیان اینکه سلیمانی به همه منطقه و مسلمانها در منطقه عزت را هدیه کرد و در بسیاری از مواقع ذلت را برای دشمنان این منطقه به رخشان کشید و نشان داد، تصریح کرد: با دستان پر برکتش هم برای مسلمان ها از عزت آفرید و هم برای مشرکین و دشمن ذلت خلق کرد.

پربیننده ترین خبرها