پیام دختر شهید سلیمانی خطاب به ملت فلسطین

پیام دختر شهید سلیمانی خطاب به ملت فلسطین
دوشنبه 15 دی 1399 - 18:47

زینب دختر شهید حاج قاسم سلیمانی امروز دوشنبه در پیامی به ملت فلسطین طی مراسم ویژه سالگرد شهادت سردار سلیمانی با عنوان «شهید قدس» در شهر غزه تاکید کرد که آزادسازی فلسطین و پیروزی مستضعفان یک «حق و یقین» است.

العالم - ایران / سیاسی

زینب دختر شهید حاج قاسم سلیمانی در پیامی به ملت فلسطین که به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی با عنوان «شهید قدس» در شهر غزه برگزار شده بود، تاکید کرد: شهید سلیمانی به فرزندانش دشمن‌‎شناسی و عشق به فلسطین و قبله اول مسلمانان در قدس را یاد داده است.

وی در پیام خود که مرکز اطلاع رسانی فلسطین متن آن را منتشر کرده است، گفت: قدس و فلسطین در تمام جزئیات زندگی ما حضور داشت و فقط یک شعار بر منبر سخنرانی و گلوله در تفنگ جهاد نبود بلکه شیوه و عشق ما در داخل خانواده بود.

دختر شهید سلیمانی با اشاره به اینکه پدرش در طول مسیر جهادی‎‌اش همواره از عشق به فلسطین گفته، تصریح کرد: شهدای بزرگی مانند شیخ احمد یاسین، فتحی الشقاقی، عبدالعزیز الرنتیسی، ابوعلی مصطفی، ابوجهاد الوزیر، جهاد جبریل، عمر ابوشریعه و دیگر شهدای فلسطین که مجال نام بردن از همه آنها نیست، کسانی هستند که اسامی آنها مانند ستاره‌هایی در اطراف تصویر و نام خورشید مستضعفان و حامل مسأله فلسطین امام روح‌الله خمینی می‌چرخد.

وی افزود، پدرش و پیش از آن امام خمینی (ره) بر اساس عقیده، به ملت‌های اسلامی و مستضعف بویژه مجاهدان وعده داده‌اند که آزادسازی فلسطین و پیروزی مستضعفان یک «حق و یقین» است.

زینب سلیمانی در ادامه پیام خود خطاب به مردم غزه تصریح کرد: لعنت خدا بر کسانی که راه‌های کمک به شما را بست و در جنایات صهیونیستها شریک شد، لعنت خدا بر رأس ظلم جهانی یعنی آمریکا و تمام ظالمانی که این رژیم جنایتکار حمایت می‌کنند.

پربیننده ترین خبرها