مراسم پنجمین سالگرد شهادت شیخ نمر برگزار شد

مراسم پنجمین سالگرد شهادت شیخ نمر برگزار شد
چهارشنبه 17 دی 1399 - 16:12

مراسم پنجمین سالگرد شهادت آیت الله نمر توسط موسسه جهانی شهید آیت الله نمر تحت عنوان "شهید آیت الله نمر و انقلاب بحرین" در شهر مقدس قم برگزار شد.

العالم – بحرین

در این مراسم که به صورت حضوری و وبیناری برگزار شد، دکتر جواد عبدالوهاب معارض بحرینی گفت: شهید نمر تاریخ جدیدی را در منطقه ساخت.

شیخ عبدالله الدقاق دیگر معارض بحرینی گفت: هر شخصی که به شهید نمر بنگرد گویی به عزت و کرامت می نگرد.

دکتر راشد الراشد فعال بحرینی گفت: دیدگاه شهید نمر نسبت به انقلاب بحرین ناشی از بصیرت وی بود که قیام را وظیفه ای شرعی می دانست.

شیخ جاسم المحمد علی از معارضین بحرینی گفت: شیخ نمر مانند شهید سلیمانی، امتداد مکتب کربلا بود.

دکتر ابراهیم العرادی مدیر دفتر سیاسی ائتلاف انقلاب 14 فوریه گفت: شهید نمر به گونه ای از انقلاب مردم بحرین حمایت کرد که گویی با لباس کربلا برای یاری این مردم آمده است.

سید مرتضی السندی از رهبران جریان وفای اسلامی گفت: شهید نمر سمبل قاطعیت و شجاعت در موضع گیری بود که در تمام حیاتش با خدا و قرآن زیست.

محمد الغریفی از روحانیون عراقی گفت: شهادت شیخ نمر مانند شمشیری است که امت را به دو گروه طاغوتی و مقاومت تقسیم کرد پس هر کسی که می خواهد در جبهه مقاومت و دفاع از کرامت منطقه و جهان باشد باید موضع خود را مشخص کند.

شیخ محمد النجفی از علمای حوزه علمیه قم گفت که باید از تجربه شیخ نمر استفاده کرد و آن رابه شکل عملی اجرا نمود چرا که معتقد بود باید تکلیف شرعی را درک و آن را اجرا کرد و نباید از زیر بار مسئولیت نسبت به مقاومت و امت اسلامی شانه خالی کرد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها