فراکسیون حزب الله: شهید سلیمانی نماد مبارزه با استکبار و صهیونیزم است

فراکسیون حزب الله: شهید سلیمانی نماد مبارزه با استکبار و صهیونیزم است
پنج‌شنبه 18 دی 1399 - 21:54

فراکسیون پارلمانی حزب الله لبنان اعلام کرد که شهید حاج قاسم سلیمانی نماد مبارزه با استکبار و صهیونیزم جهانی است.

العالم ـ لبنان

به گزارش تارنمای رادیو النور، این فراکسیون روز پنجشنبه در بیانیه‌ای به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی افزوده که این شهید والا مقام نماد مبارزه شرافتمندانه با استکبار و صهیونیزم جهانی و تروریست‌های تربیت شده آنهاست.

فراکسیون پارلمانی حزب الله ادامه داده است: وظیفه ما این است که از سپهبد شهید سلیمانی تجلیل به عمل آوریم، او نماد مبارزات شرافتمندانه بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: پیام بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سلیمانی و ابو مهدی المهندس این است که مقاومت به رویکرد و ائتلافات خود برای دفاع از مردم و کشورهایی که با استکبار مبارزه می‌کنند، ادامه می‌دهد.

در بخش دیگری از بیانیه این فراکسیون تاکید شده است: در نخستین سالگرد ترور فرماندهان پیروزی، فراکسیون وفاداری مقاومت، نسبت به ایستادگی جسورانه مردم عراق در برابر حامیان تکفیری‌ها به خود می‌بالد و به مردم بزرگ ایران، رهبری فرزانه و شجاع و مقام‌های این کشور افتخار می‌کند.

در این بیانیه همچنین آمده است: سیاست جنایتکارانه ترور شهیدان سلیمانی و المهندس و همراهانشان رسوایی و ننگ بزرگی برای عاملان این ترور به دنبال خواهد داشت و گذشت روزها حجم و عظمت آنچه را ایران برای دفاع از انسانیت و ملت‌ها و وطن ما در برابر قدرت‌های اشغالگر و سلطه‌گر انجام داد و ایثارگری‌های آن را برملا خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، پیش‌تر نیز «ایهاب حماده» نماینده فراکسیون وفاداری در مراسم رونمایی از بیلبورد تصویر سردار سپهبد شهید سلیمانی و المهندس در شهر مرزی «السکمانیه» گفته بود که در شخصیت شهید سلیمانی، نبوغ سیاسی، برنامه‌ریزی استراتژیک و کار میدانی و اجرایی ترکیب شده بود.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نیز یکشنبه شب در سخنرانی به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی گفت: باید به شهدای مقاومت وفادار بود و نباید درباره آنها سکوت کرد.

پربیننده ترین خبرها