النُجَباء: عبدالملک الحوثی نیازی به تأیید دجال ندارد

النُجَباء: عبدالملک الحوثی نیازی به تأیید دجال ندارد
سه شنبه 23 دی 1399 - 11:04

الشَمَّری با انتشار پیامی، تروریستی خواندن جنبش انصارالله از سوی دولت آمریکا را محکوم کرد و ضمن تجلیل از رهبر مقاومت یمن، اعلام کرد که جنبش نُجَباء به هم‌سنگری با آنان مفتخر است.

العالم - فلسطین اشغالی

در پی اعلام وزارت خارجه آمریکا مبنی بر اضافه کردن نام جنبش "انصارالله" به فهرست گروه‌های تروریستی، سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء این اقدام خصمانه را محکوم و بر حمایت از مقاومت یمن تأکید کرد.

مهندس «نصر الشَمَّری» در پیامی توئیتری تصریح کرد: مردانی مانند «سید عبدالملک الحوثی» و برادران مجاهدش در یمن ِعزت و ایستادگی، هیچ نیازی به تأیید یک دجّال کور ندارند که با نادیده گرفتن هزاران قربانی بی‌گناه، چشم خود را بر ویرانی و نابودی یمن و همچنین فراگیری گرسنگی در این کشور به‌واسطه تجاوز ائتلاف وهابی ـ صهیونیستی ـ آمریکایی بسته است.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: هم‌سنگری با این فرمانده بزرگ و دلاورمردان یمانی، باعث افتخار و عزت بی‌حدوحصر برای هر مقاوم ِآزاده است.

سخنگوی نُجَباء پیام خود را با شعار معروف رزمندگان یمانی به پایان برد و نوشت: سلام بر انصارالله! پیروزی و افتخار از آن یمن و ملت عزیزش باد! مرگ بر آمریکا! مرگ بر اسرائیل و یهود (صهیونیست)! پیروز باد اسلام!

پربیننده ترین خبرها