ملت سوریه: ایستاده ایم و هرگز به زانو در نمی آییم

ملت سوریه: ایستاده ایم و هرگز به زانو در نمی آییم
چهارشنبه 24 دی 1399 - 13:51

پس از بمباران استان دیرالزور در شرق سوریه در نیمه شب گذشته توسط نیروی هوایی رژیم اشغالگر اسرائیل، فعالان سوری در فضای مجازی خشم خود نسبت به استمرار تجاوزهای صهیونیستی به خاک سوریه را ابراز کردند.

العالم-داغ های مجازی

مردم سوریه با انتشار هشتگ "سوریه" سکوت بین المللی در مقابل تجاوزهای صهیونیستی به کشورشان را محکوم نموده و تاکید کردند که حاکمیت سوریه به رهبری نظام حاکم و رئیس آن بشار اسد، با وجود جنگ و محاصره خفقان آور خواسته آنها است.

آنها پشتیبانی مداوم محور مقاومت از کشورشان را، که پرچم دار آن جمهوری اسلامی است، ستودند.

فعالان توییتر به آزادسازی کامل سرزمین های سوریه از چنگال تکفیری ها و نیروهای ظلم و استکبار وعده دادند و خطاب به دشمنان خود گفتند: شما هیچ موفقیتی کسب نخواهید کرد و شرق فرات از دست هر وحشی و متجاوز و اشغالگری آزاد خواهد شد.

برخی نیز در حمایت از متحدان دمشق گفتند: برخلاف آمریکا، وجود ایران در منطقه نه تنها مایه ثبات، بلکه برای جنگ با هرج و مرج است. این امر در جنگ با داعش در عراق و مسائل مختلف در سوریه و مناطق دیگر عملا ثابت شده است.

برخی نیز با انتشار تصاویری از اردوگاه های پناهجویان سوریه ای در شرایط سخت و سرمای طاقت فرسا، سازمان های حقوق بشری را به تلاش برای پایان دادن به جنگ سوریه فرا خواندند.

پربیننده ترین خبرها