طالبان ۱۳ پلیس را در غرب افغانستان به قتل رساند

طالبان ۱۳ پلیس را در غرب افغانستان به قتل رساند
شنبه 27 دی 1399 - 12:00

سخنگوی پلیس هرات در غرب افغانستان اعلام کرد سه سرباز نفوذی طالبان شب گذشته ۱۳ سرباز پلیس را در شهرستان «غوریان» این استان به قتل رساندند.

العالم ـ آسیا

عبدالاحد ولی زاده سخنگوی پلیس هرات در غرب افغانستان، روز شنبه به رسانه‌های محلی این کشور گفت که نفوذی های گروه طالبان ساعت ۲۲ شب گذشته در شهرستان غوریان پس از کشتن 13 سرباز پلیس از منطقه فرار کردند.

اما برخی منابع رسانه ای در افغانستان نوشته اند که افراد کشته شده سرباز پلیس محلی بوده اند که برای دفاع از مناطق خود در این شهرستان در برابر گروه طالبان فعالیت می کردند.

از استان قندهار در جنوب افغانستان نیز گزارش شده است که صبح امروز یک خودرو بمب گذاری شده در نزدیکی مقر فرماندهی پلیس این استان منفجر شد و پس از مهاجمان با نیروهای دولتی در این منطقه درگیر شدند.

تاکنون از میزان خسارات و تلفات این رویداد گزارشی منتشر نشده است اما به گفته منابع محلی ،انفجار بسیار شدید باعث شکسته شدن شیشه منازل و ساختمان ها تا فاصله دور شده است.

به گزارش ایرنا، طی روزهای گذشته درگیری و انفجارها در استانهای بغلان، قندوز و استان غزنی افغانستان بین نیروهای دولتی و گروه طالبان ادامه داشت که دو طرف مدعی وارد کردن تلفات به یکدیگر شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها