محور پیروزی سازان و اسرار ناکامی آمریکا در منطقه

محور پیروزی سازان و اسرار ناکامی آمریکا در منطقه
شنبه 27 دی 1399 - 20:38

برخی کارشناسان و سیاستمداران معتقدند محور مقاومت توانسته میزان اراده و قدرت خود را در رقم زدن پیروزی و شکست دادن طرح های آمریکا صهیونیستی مستقیم یا غیر مستقیم توسط اهرمهایش در جبهه های مختلف، به دور و نزدیک ثابت کند .

العالمنظرکده

ناظران معتقدند محور مقاومت توانسته کاملا قدم های خود را در میادین مقابله سوریه ،عراق و یمن تا فلسطین محکم کند و توان و نیروی خود را به روز کند در حالی که متجاوزان در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده و روز به روز در حال پسرفت هستند .

کارشناسان افزودند:محور مخالف با مقاومت نیز ، برای تضعیف اراده مقاومت با ابزار و روش های نظامی،سیاسی،اجتماعی و اقتصادی درگیری ها را اداره می کند.

کارشناسان سیاسی معتقدند طرح دشمنان برای تضعیف محور مقاومت وارد کردن آنان در جنگ های منطقه به ویژه در سوریه و عراق است اما نتیجه بر خلاف میل آنان شد زیرا سوریه توانست تروریسم را شکست داده و عراق نیز توانست خاک خود را از ناپاکی داعش تروریستی و دیگرگروههای تروریستی که با حمایت کشورهای غربی و خلیج فارس در سوریه فعال بود را پاک کند.

سیاستمداران افزودند:همه روش های آمریکا برای تغییر اصول این منطقه و متلاشی کردن محور مقاومت ناکام مانده و به اهداف خود دست نیافته و پایگاه مردمی این محور ، عامل مهمی برای پیشرفت و موفقیت در رقم زدن پیروزی ها بوده است.

از سوی دیگر کارشناسان افزودند:امریکا و نوچه هایش پس از ناکامی در منطقه ، ابزار جنگی خود را توسعه داده و به سوی جنگ اقتصادی و محاصره روی آوردند و به شکلی ضمنی اعتراف کردند که جنگ با گروههای تروریستی نتوانسته اهداف انان را محقق کند لذا تصمیم بر شکل جدیدی از هدف قرار دادن همه کشورهای مقاومت در دستور کار قرار گرفت.

کارشناسان افزودند سیاست تحریم اقتصادی کشورهای محور مقاومت، انگیزه دیگری برای مقابله با این سیاست جدید برای ناکام گذاردن این طرح ها و ابزارهای مقابله و یافتن راهکار برای انواع جنگ هایی شد که دشمنان با ان در صدد سلب کرامت مردم و مطیع کردن دولتها بود.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها