خون شهدای قنیطره، موازنه وحشت را با رژیم صهیونیستی برقرار کرد

خون شهدای قنیطره، موازنه وحشت را با رژیم صهیونیستی برقرار کرد
دوشنبه 29 دی 1399 - 14:50

کاربران توییتر و فعالان و توده هواداران مقاومت همزمان با پنجمین سالگرد ترور جمعی از مجاهدان و رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در مرز جولان اشغال شده توسط رژیم صهیونیستی، هشتگ "#شهداء_القنيطره" (شهدای قنیطره) را راه اندازی کردند.

العالم - داغ های مجازی

در هجدهم ژانویه 2015 جنگنده های رژیم صهیونیستی به کاروان حزب الله در منطقه مزارع امل در حومه قنیطره مجاوز جولان اشغالی حمله کرده و 6 تن از آنها را به شهادت رساندند.

حزب الله با افتخار نام شهدای خود را که نسل جدیدی از رزمندگان هستند را اعلام کرد. این شهدا می دانستند که مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی بهایی در بالاترین سطح از فداکاری را می طلبد با این حال همراه همرزمانشان پای در این مسیر گذاشتند.

ده روز بعد از این جنایت صهیونیست ها در قنیطره و پیش از آنکه خون شهدا خشک شود، رزمندگان مقاومت پاسخ این جنایت را با حمله به کاروان نظامیان رژیم صهیونیستی در مزارع شبعا دادند. در این عملیات بیش از 15 نظامی صهیونیست کشته یا مجروح شدند. حزب الله بلافاصله با صدور بیانیه شماره یک در ساعت 11:35 دقیقه صبح روز چهارشنبه 28 ژانویه اعلام کرد که "گروه شهدای قنیطره" مقاومت اسلامی با حمله به کاروان نظامیان صهیونیستی در مزارع شبعا شماری از نظامیان و افسران این رژیم را به هلاکت رسانده و خسارت های سنگینی به آن وارد کردند.

پربیننده ترین خبرها