سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه:

وام ازدواج به ۷۰ میلیون تومان افزایش یافت

وام ازدواج به ۷۰ میلیون تومان افزایش یافت
سه شنبه 30 دی 1399 - 13:28

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه از افزایش وام ازدواج از۵۰ به ۷۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: پسران زیر ۲۵سال و دختران زیر ۲۳ سال که در شرف ازدواج هستند هر کدام ۱۰۰میلیون تومان وام ازدواج دریافت می‌کنند.

العالم - ایران / سیاسی

رحیم زارع روز سه‌شنبه در نشست کمیسیون تلفیق در تشریح گزارش عملکرد این کمیسیون گفت: مجلس در کاهش نرخ ارز، واقعی شدن قیمت آن و تقویت پول ملی با نظرات کارشناسانه از آن دفاع می‌کند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه با اشاره به افزایش وام ازدواج، عنوان کرد: افزایش وام ازدواج از ۵۰میلیون تومان به ۷۰ میلیون تومان برای کسانی که در شرف ازدواج هستند و در این دوره استثنایی وجود دارد و پسران زیر ۲۵سال و دختران زیر ۲۳ سال هر کدام مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان وام ازدواج دریافت می‌کنند. در مجموع وام ازدواج به ۱۴۰ و ۲۰۰ میلیون تومان برای زوجین افزایش یافته است.

زارع گفت: مبلغ ۲۰هزار میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال داشتیم که ۱۰ هزار میلیارد تومان در اختیار کمیته امداد و ۳ هزار میلیاردتومان در اختیار بهزیستی با باز پرداخت اقساط ۷ساله و اولویت زنان سرپرست خانوار و مناطق محروم اختصاص یافته است.

وی افزود: مبلغ ۳هزار میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در اختیار بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گذاشتیم با باز پرداخت ۷ساله و مبلغ ۳هزار میلیارد تومان در اختیار بسیج سازندگی و سپاه پاسدان برای ایجاد اشتغال با اولویت مناطق کم برخوردار در نظر گرفته شد.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها