تروریسم علیه مردم یمن به شیوه عمو سام

تروریسم علیه مردم یمن به شیوه عمو سام
سه شنبه 30 دی 1399 - 22:56

کاربران شبکه های اجتماعی یمن با انتشار هشتگ #نامیدن – تروریسم – آمریکایی، اقدام آمریکا در زمینه درج نام انصارالله در فهرست گروههای تروریستی را محکوم کردند.

العالم – یمن

محمد علی الحوثی عضو دفتر سیاسی انصارالله نوشت: حماس، حزب الله، ماندلا، جهاد اسلامی و هر کسی که با تروریسم آمریکایی در افتاده است را تروریست می نامند.

دفتر سیاسی انصارالله یمن با صدور بیانیه ای اعلام کرد که اقدام آمریکا در زمینه درج نام این گروه در فهرست تروریسم، باعث افزایش پایداری ما در برابر طرح های جنایتکارانه آمریکایی صهیونیستی می شود، این اقدام هرگز باعث عقب نشینی ما نمی شود و نشان دهنده نقش پیشرو آمریکا در تجاوز به یمن است، آمریکا انواع جنایات را علیه مردم یمن به طور مستقیم یا از طریق مزدورانش در منطقه مرتکب شده است.

دیگری نوشت: مزدوران آمریکا از این اقدام خوشحالند، اما به این احمقها می گوییم شما ثابت کردید که حتی از نتانیاهو، صهیونیست تر هستید.

شخص دیگری نوشت: ملت عظیم یمن در مسیر شهیدی حرکت می کنند که نسبت به تروریسم آمریکایی و توطئه هایش در منطقه هشدار داده بود اما دشمن بداند که آمریکا هرگز نمی تواند پایداری و مقاومت مردم ما را در هم بشکند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها