ترامپ: ما را به یاد داشته باشید

ترامپ: ما را به یاد داشته باشید
چهارشنبه 1 بهمن 1399 - 17:16

رئیس جمهوری آمریکا در آخرین سخنرانی ریاست جمهوری خود، از آنچه دستاوردهای دولت خود خواند، سخن گفت و افزود: ما را به یاد داشته باشید.

العالم - آمریکا

دونالد ترامپ پیش از ترک واشنگتن دی سی که به معنای پایان یافتن دوره ریاست جمهوری او خواهد بود در فرودگاه اندروز و قبل از سوار شدن به هواپیمای اختصاصی رئیس جمهوری برای آخرین بار به مقصد فلوریدا، از آنچه دستاوردهای دولت خود خواند دفاع کرد و گفت که دولت آینده موفق خواهد بود زیرا ما زیرساخت ها و پایه های موفقیت آن را فراهم کرده ایم.

ترامپ بازهم در سخنانی تحریک آمیز خطاب به هوادارانش گفت که همیشه برای شما خواهیم جنگید.

وی با بیان اینکه ما نزدیک به ۷۵ میلیون رای آوردیم که برای یک رئیس جمهوری مستقر بی سابقه بود، افزود: ما سه هزار قاضی فدرال و سه قاضی دیوان عالی را منصوب کردیم، ما کارهای زیادی انجام دادیم.

رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر ویروس کرونا را یک «ویروس چینی» نامید که «خانواده های زیادی از آن رنج برده‌اند» و مدعی شد که ساخت واکسن ها در مدتی کم یک « معجزه پزشکی » بود.

ترامپ تاکید کرد: من همیشه برای شما خواهم جنگید و صدایتان را خواهم شنید.

رئیس جمهوری آمریکا با این ادعا «آنچه که انجام دادم، باور نکردنی و شگفت انگیز بود»، مدعی شد: اقتصاد امروز آمریکا مثل یک سفینه فضایی بالا رفته است.

« ملانیا ترامپ » همسر رئیس جمهوری آمریکا هم در سخنانی کوتاه از مردم آمریکا تشکر کرد.

دونالد ترامپ پس از چهار سال دوره جنجالی در عرصه داخلی و خارجی، واشنگتن را با ۲ بار استیضاح و باخت در انتخابات ۱۳ آبان ماه به مقصد فلوریدا و اقامتگاه شخصی خود ترک کرد.

قرار است تا ساعتی دیگر جو بایدن با ادای سوگند، به طور رسمی قدرت را به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا در دست گیرد.

پربیننده ترین خبرها