رئیس حشد الشعبی: به تروریسم اجازه نمی دهیم شهرهای ما را هدف قرار دهد

رئیس حشد الشعبی: به تروریسم اجازه نمی دهیم شهرهای ما را هدف قرار دهد
پنج‌شنبه 2 بهمن 1399 - 21:36

رییس سازمان حشد الشعبی عراق با محکوم کردن انفجار تروریستی در مرکز بغداد، تاکید کرد که نیروهای ما اجازه نخواهند داد تا تروریسم بار دیگر شهرهای ما را آماج حملاتش قرار دهد.

العالم ـ عراق

"فالح الفیاض" با صدور بیانیه ای تاکید کرد: بار دیگر تروریسم شهرها و مناطق مسکونی ما را و این بار یک بازار پر ازدحام که آکنده از کسبه و افراد طبقات زحمتکش و فقیر جامعه است، هدف گرفت تا دهها نفر در صحنه ای بس دردناک شهید و مجروح شوند.

وی افزود: این حادثه بار دیگر حملات تروریستی سابق را در اذهان زنده کرد. ما در حالی که این مصیبت بزرگ را به خانواده های قربانیان تسلیت می گوییم، تاکید می کنیم که اقدامات ترویستی هیچگاه از عزم و اراده ملت ما و نیرهای امنیتی و حشد الشعبی نخواهد کاست.

رییس سازمان حشد الشعبی خاطرنشان کرد: نیروهای ما به داعش پایان دادند و اینک فقط برخی عناصر آن باقی مانده اند که می کوشند تا با شیوه های متفاوت خود را به اثبات برسانند؛ اما نیروهای ما در کمین آنها نشسته اند و اجازه نخواهند داد تا بار دیگر شهرهای ما را آماج حملاتش قرار دهد. ما به قدرت و توان نیروهای امنیتی و حشد الشعبی و دستگاه های اطلاعاتی در حمایت از غیرنظامیان و شکست طرح های دشمنان اطمینان و ایمان کامل داریم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها