کاربران عراقی: عربستان شریان تغذیه کننده "اسرائیل" است

کاربران عراقی: عربستان شریان تغذیه کننده
شنبه 4 بهمن 1399 - 14:23

عراقی ها آمریکا و عربستان را دو روی یک سکه می دانند و معتقدند که هر دو کشور عامل انفجار خونین میدان الطیران بغداد هستند.

العالم - داغ های مجازی

کاربران عراقی با راه اندازی هشتگ #الاعراب_اشد_كفرا جنایات گروه های تروریستی مورد حمایت عربستان در منطقه از جمله القاعده و "داعش" و دیگر گروه های تروریستی را محکوم کرده و از دولت این کشور خواستند برای توقف جنایات تروریست های مورد حمایت عربستان علیه ملت عراق، کاری انجام دهد. کاربران از دولت خواستند روابط را با عربستان به عنوان حامی اصلی تروریسم و تکفیری ها قطع کند.

کاربران بر این عقیده اند که هر جای کره زمین خون پیروان اهل بیت علیهم السلام ریخته شود، حتما دست عربستان در کار است.

آنها خاطرنشان کرده اند که تروریسم سعودی از هند تا پاکستان تا نیجریه و لبنان و سوریه و یمن تا بحرین تا عراق خون مسلمانان را می ریزد و این جنایت را با مشارکت تعدادی از کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس – که ابزار دست موساد و کاخ سفید هستند – مرتکب می شود.

کاربران تصریح کرده اند که اگر شیعیان و پیروان اهل بیت در عراق از حامی و پشتیبان قدرتمندی برخوردار نبودند، آنها هم مثل اهالی منطقه شرقی نجد و حجاز و ملت صبور یمن و مردم سوریه و فلسطین و لیبی و بحرین مورد ظلم قرار می گرفتند.

کاربران دیگر گفته اند که عربستان و امارات همچنان حرمت شهروندان عراقی را زیر پا گذاشته و با تجهیز تروریست ها و اعزام آنها به این کشور، مردم را به خاک و خون می کشند. کاربران با اشاره به این حقیقت پرسیده اند پس حقوق بشر و حرمت همسایه چه می شود. آنها از دولت عراق خواسته اند تروریسم سعودی و اماراتی را متوقف کرده و عاملان این جنایات را محاکمه کند.

ناظران معتقدند که با روی کار آمدن جو بادین، که از مهمترین سیاستمداران آمریکایی است که در پرونده عراق دست داشته است، راه را برای هجوم گروه های تکفیری برای اجرای سیاست های دولت پنهان آمریکا در غرب آسیا باز کرده است.

آنها درباره نقشه مشترک آمریکا و صهیونیسم برای برهم زدن ثبات عراق و سوریه و در نهایت تجزیه عراق – همانطور که در برنامه های بایدن در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما آمده است - هشدار داده اند.

این در حالی است که میدان الطیران بغداد شاهد دو انفجار بوده که در آنها شماری از مردم به شهادت رسیده یا مجروح شدند. این جنایت با موج محکومیت منطقه ای و بین المللی رو به رو شده است.

پربیننده ترین خبرها