کورسوی امید به پایان تجاوز به یمن

کورسوی امید به پایان تجاوز به یمن
دوشنبه 6 بهمن 1399 - 14:53

سازمان های بین المللی از ائتلاف متجاوز سعودی خواسته اند تجاوز به ملت یمن را متوقف کند.

العالم - داغ های مجازی

آنها همچنین از دولت جدید آمریکا خواستند دست از حمایت از ائتلاف متجاوز بردارد تا بیش از این به ملت و کشور و زیرساخت های یمن آسیب نرسد.

کاربران در کشورهای عربی و اسلامی با راه اندازی هشتگ اليمن ضمن استقبال از اقدام این سازمان های بین المللی، مراتب نگرانی و ناراحتی خود را بابت حوادث جاری در یمن و محاصره ظالمانه این کشور اعلام کردند.

درخواست سازمان های بین المللی در حالی مطرح می شود که دولت آمریکا هم تصمیم دارد در حمایت از ائتلاف سعودی و تجاوز آن به یمن و قرار دادن جنبش انصار الله در فهرست تروریسم تجدید نظر کند.

کاربران در توییت های خود گفته اند که تجاوز ائتلاف سعودی به یمن ثابت کرد که استکبار جهانی و عربستان و کشورهای عربی همدست آنها، بویی از انسانیت نبرده اند.

در حالی که چشم ناظران به تصمیمات دولت جدید آمریکا و سیاست های آینده این کشور در قبال منطقه از جمله مسأله یمن است، کارشناسان مسائل منطقه ای بر این عقیده اند که اقدام بایدن در خارج کردن اسناد ترور خاشقچی از طبقه بندی محرمانه، باعث اختلاف بین عربستان و آمریکا می شود و همین موضوع می تواند نور امیدی هر چند کم سو به پایان تجاوز به یمن در آینده نزدیک باشد.

پربیننده ترین خبرها