صهیونیست‌ها عسل سمی به خورد پادشاه مغرب می دهند

صهیونیست‌ها عسل سمی به خورد پادشاه مغرب می دهند
چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 20:23

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اخیرا گزارشی تحت عنوان "اسرار پادشاه مغرب" درباره ثروت محمد ششم، ناپدید شدن عجیب همسرش و اختلافش با خواهرش را منتشر کرد.

العالم – درگوشی

این گزارش حاکیست که پادشاه مغرب حاضر شده دو میلیون یورو به دو روزنامه نگار فرانسوی به نام‌های اریک لوران و کاترین گارسیا بپردازد تا کتاب خود به نام "پادشاه درنده" که درباره داستان زندگیاش است را منتشر نکنند.

محمد ششم اولین پادشاه مغرب است که قبل از ازدواج، هویت همسرش سلمی را منتشر کرد که یک مهندس رایانه و دختری از خانواده ای متوسط است که 15 سال از پادشاه کوچکتر است.

پادشاه مغرب دارای ده‌ها آپارتمان و قلعه در فرانسه و مغرب، ناوگانی از کشتی‌های تفریحی، ده‌ها خودرو و مجموعه کاملی از ساعتهای رولکس به ارزش 170 میلیون دلار است که انتشار خبر آن باعث خشم مردم این کشور شد که به خاطر کرونا دچار بحران اقتصادی شدید است.

محمد ششم بدون توجه به فقر شدید مردم کشورش، اخیرا قصری به مساحت هزار متر مربع به قیمت 80 میلیون یورو در پاریس خریده است.

وی مانند پدرش حسن دوم، رابطه بسیار خوبی با یهودیان مغرب دارد لذا یکی از نزدیک ترین مشاورانش، آندره ازولای بانکدار سابق است که مشاور حسن دوم نیز بود.

پادشاه مغرب سال گذشته ضمن شرکت در مراسم افتتاح موزه یهودیان در این کشور، رابطه دیپلماتیک کشورش با رژیم صهیونیستی را توسعه داد، دستور داد گورستانهای یهودیان در مغرب بازسازی شود و تاریخ یهودیان مغرب را به دروس آموزش و پرورش این کشور افزود.

این گزارش اسرائیلی حاکیست که از 5 سال قبل نگرانیهای شدیدی درباره امکان نفوذ داعش به مغرب و تلاش برای سرنگونی نظام این کشور وجود داشت اما سازمان امنیت اسرائیل مانع این موضوع شد که به افزایش سطح روابط دو طرف انجامید.

محمد ششم در زمان حاضر با هشت و نیم میلیارد دلار یکی از مهمترین اشخاص ثروتمند جهان است، حقوق ماهانه وی 40 هزار یورو بوده و در شرکتهای جهانی در زمینه انرژی و تاسیسات زیربنایی سهامدار است.

پربیننده ترین خبرها