ضربه سنگین به ائتلاف متجاوز سعودی؛ جدا شدن یک گردان از ائتلاف

ضربه سنگین به ائتلاف متجاوز سعودی؛ جدا شدن یک گردان از ائتلاف
پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 - 22:23

صد و پنجاه نفر از نیروهای گارد ریاست جمهوری که در منطقه ساحلی غرب یمن می جنگیدند، به همراه فرمانده خود "یحیی عریک" از ائتلاف متجاوز سعودی جدا شدند.

العالم - يمن

خبرگزاری سبأ یمن گزارش داد : معاون استاندار الحدیده که دولت صنعاء وی را انتخاب کرده است، از اعضای جدا شده از ائتلاف متجاوز سعودی استقبال کرد.

"محمد عیاش قحیم" معاون استاندار حدیده در غرب یمن در مراسم استقبال از جداشدگان از ائتلاف متجاوز سعودی گفت: استانداری حدیده با همکاری دستگاه های امنیتی برای تسهیل بازگشت فریب خوردگان به مناطق خود و آغوش خانواده هایشان تلاش خواهد کرد.

"ریاض بلدی" فرمانده اطلاعات منطقه نظامی پنجم منطقه ساحلی غرب یمن نیز گفت: اشغالگران و مزدوران روزهای آخر خود را سپری می کنند و زیر حملات نیروهای صنعاء مجبور به فرار خواهند شد.

بلدی افزود: افزایش ادامه دار تعداد جداشدگان از ائتلاف متجاوز سعودی نشانگر برخورد اخلاق مدارانۀ دولت صنعاء با فریب خوردگان و تسهیل بازگشت آنها به مناطق خودشان است.

فرمانده گارد ریاست جمهوری اعلام کرد که مناطق ساحلی غرب یمن به صحنه درگیری های مسلحانه بین نیروهای وابسته به ائتلاف تبدیل شده است و هواپیماها برای نجات جان برخی از این نیروها حملات سنگینی را اجراء می کنند.

پربیننده ترین خبرها