هلاکت سرکرده داعش در عراق ... نیروهای امنیتی انتقام شهدا را می گیرند

هلاکت سرکرده داعش در عراق ... نیروهای امنیتی انتقام شهدا را می گیرند
جمعه 10 بهمن 1399 - 20:20

کاربران شبکه های اجتماعی و فعالان در عراق به خبر کشته شدن یکی از سرکردگان ارشد گروه تروریستی داعش در یک عملیات اطلاعاتی منحصر به فرد واکنش نشان دادند.

العالم ـ داغهای مجازی

مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در حساب رسمی خود در توییتر نوشت:"ملت عراق اگر قول دهد، عملی می کند. ما گروههای تروریست داعش را به پاسخی ویرانگر تهدید کرده ایم".

وی افزود: "این پاسخ از سوی دلاورمردان ما و با کشتن یاسر العیساوی سرکرده گروهک شرارت طی یک عملیات اطلاعاتی ویژه و منحصر به فرد انجام شد؛ کسی که به او جانشین خلیفه و والی عراق در گروهک تروریستی داعش گفته می شد".

"سازمان مبارزه با تروریسم" روز پنجشنبه تاکید کرد که عملیات "انتقام شهدا" که از چند روز پیش آغاز شد تا نابودی کامل عناصر باقیمانده داعش ادامه دارد.

رییس سازمان مبارزه با تروریسم در گفتگو با خبرگزاری عراق گفت: قتل عیساوی در راستای عملیات انتقام شهدا صورت گرفت؛ این عملیات تا نابودی کامل عناصر باقیمانده داعش ادامه دارد.

ارتش عراق یک هفته پیش عملیات انتقام شهدا را آغاز کرد که در سرنگونی سرکردگان داعش در کرکوک موفقیت های بسیاری به ثمر رساند. این درحالی است که فرماندهی عملیات مشترک اعلام کرد که امنیت بیش از 450 کیلومتر از مرزهای عراق و سوریه تامین شد. این مناطق پیش از این راه های نفود عناصر داعش به دو کشور بودند.

فعالان شبکه های اجتماعی این پیروزی را تبریک و تهنیت گفتند و از نیروهای امنیتی خواستند تا ابهت کشور را محفوظ نگه دارند و بر تعداد این عملیات منحصر بفرد علیه سرکردگان و عناصر تروریستی بیفزایند.

"ابوزهرا عراقی" توییت کرد: از تمام نیروهای امنیتی و دستگاه امنیتی کشور تشکر و قدردانی می کنیم و از نیروهای امنیتی دلاور می خواهیم تا عاملان قتل جوانان تظاهرکننده را دستگیر کنند و همه به حکم قانون اساسی گردن نهند تا همواره بزرگی دولت نزد مردمش محفوظ گردد.

"جبار الشمری" از نیروهای امنیتی خواست تا با مشتی آهنین گروهک های تروریستی را هدف بگیرند.

"ابواحمد" نوشت: این عملیات اطلاعاتی مایه افتخار ما به نیروهای امنیتی است. این مساله مایه شادی و سرور است. نیروهای قهرمان ما در یک عملیات اطلاعاتی منحصر به فرد سرکردگان ارشد داعش را به هلاکت می رسانند. این پیروزی را تبریک می گوییم و حامیان میهن را به افزایش اینگونه عملیات وا می داریم.

پربیننده ترین خبرها