لیگ برتر فوتبال؛

تیم های مس و صنعت‌نفت امتیازات را تقسیم کردند

تیم های مس و صنعت‌نفت امتیازات را تقسیم کردند
شنبه 11 بهمن 1399 - 19:45

جدال تیم‌های مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان برنده نداشت و دو تیم با کسب نتیجه تساوی بدون گل امتیازات را بین خود تقسیم کردند.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

شاگردان «محمد ربیعی» درجریان رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امروز(شنبه)، میزبان «سیروس پورموسوی» و شاگردانش در صنعت نفت آبادان بودند اما نتوانستند از این فرصت به نحو مطلوب بهره برداری کرده و با نتیجه تساوی صفر بر صفر به کار خود مقابل این تیم پایان دادند.

نیمه نخست این دیدار بازی برابری را از سوی بازیکنان هر ۲ تیم شاهد بودیم و اتفاق خاصی بر روی دروازه ۲ تیم رخ نداد اما در نیمه دوم بازیکنان بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند.

در این نیمه «حامد فلاح زاده» سنگربان تیم صنعت نفت آبادان یک موقعیت صد درصدی گل را از بازیکنان مس گرفت. او با عکس العملی به موقع شوت زیبای بازیکنان حریف را گرفت و مانع از گلزنی آنان شد.

«مرتضی منصوریان» که قضاوت این دیدار حساس را برعهده داشت در مهمترین تصمیم خود، در دقیقه ۷۳ با نشان دادن دومین کارت زرد دوم به «حسین ساکی» مدافع تیم صنعت نفت را از زمین بازی اخراج کرد.

ساکی دومین کارت زرد خود را درحالی دریافت کرد که تیمش در حمله بود و «فرزاد امامعلی» مهاجم مس در ضد حمله‌ای قصد داشت خود را به دروازه حریف نزدیک کند که او را سرنگون و برای دومین بار کارت زرد گرفت و از زمین خارج شد.

پس از اخراج مدافع میانی آبادانی ها، رفیعی در ترکیب تیم تغییراتی ایجاد کرد و حملات مس با آمدن بازیکنان تازه نفس برروی دروازه صنعت شدت بیشتری گرفت اما هیچ کدام از حملات صورت گرفته برای آنان نتیجه ای نداشت.

در دقایق پایانی بازیکنان صنعت نفت در زمین خود تجمع کرده و با ارائه بازی تاخیری سعی در حفظ نتیجه داشتند.

با این نتیجه، مس به امتیاز 16 رسید و نفت هم با 22 امتیاز در جایگاه سوم باقی ماند.

ترکیب مس

داود ‌صوفیانی، عقیل کعبی، مسیح زاهدی، محمد آقاجانپور، هومن ربیع زاده، میثم نقی‌زاده، محسن آذرباد، سجاد آشوری، مهرداد رضایی، فراز امامعلی و مهرداد آوخ.

ترکیب صنعت نفت

حامد فلاح‌زاده، محمد اهل شاخه، محمد طیبی، حسین ساکی، محمد خلیلی، مهدی حنفی، محمدحسین زواری، امیر حسین فرهادی، محمد رضا غبیشاوی، امید حامدی فر و رضا خالقی‌فر.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها